Формування обчислювальних навичок потребує виконання великої кількості одноманітних завдань. Зробити таку діяльність цікавою і навіть захопливою для учнів допоможе нестандартна форма проведення уроку — урок-гра або урок-подорож, коли ланцюжок завдань об’єднаний одним сюжетом. Особливо яскравою така уявна мандрівка буде, якщо вона спиратиметься на реальні події, у яких брав участь увесь клас. Автори пропонованого конспекту розробили урок-спогад про те, як подорожували всім класом містами України. Діти разом з батьками відібрали найкращі фотографії з мандрівок для презентації, яка стала основою сюжету уроку. Мультимедійні технології допомогли не тільки продемонструвати фотоальбом, а й наочно проілюструвати хід уроку, умови та розв’язки завдань.
|