Суббота, 20.04.2024, 06:43 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Бесіди [10]
Тести. Анкети [2]
Лекції [9]
Батьківські збори [8]
Поради батькам [13]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


«Засоби засвоєння математичних уявлень дітьми із ЗПР за допомогою прийомів мнемотехніки»
29.01.2017, 01:39
Консультація для педагогів та батьків
на тему:
«Засоби засвоєння математичних уявлень дітьми
із ЗПР за допомогою прийомів мнемотехніки»
Підготувала:вчитель-дефектолог Мірошниченко Інга Арнольдівна
Кам’янське-2017р.

Мнемотехніка – це процес засвоєння нової інформації за допомогою спеціальних методів і прийомів. Це освітня технологія, що допомагає кожній дитині комфортно та легко здобути знання.
Мнамотехніка використовує природні механізми пам’яті мозку і дозволяє повністю контролювати процес запамятовування, збереження і пригадування інформації.
Найважливіші принципи мнемотехніки:
В основі розвитку пам’яті лежать два основних напрямки – уява і асоціація. Для того, щоб запам’ятати щось нове, необхідно співвіднести це нове з чимось, тобто провести асоціативний зв’язок з якимось вже відомим фактом, покликавши на допомогу свою уяву.
Асоціація – це мисленнєвий зв’язок між двома образами. Чим багатообразніші і багаточисленніші асоціації, тим простіше вони закріплюються в пам’яті.
Доцільність використання мнемотехніки у математиці
В дошкільному віці переважає наочно-образна пам’ять і запам’ятовування має переважно мимовільний характер. Для дітей молодшого дошкільного віку необхідно використовувати кольорові, яскраві картинки. 
Мнемотехнічні прийоми формування математичних уявлень у дітей.
Аналогія – прийом при якому між інформаційними одиницями, що запам’ятовуються, знаходять спільні ознаки, властивості, якості тощо.
Аналогія за кольором
Дидактична гра «Давайте знайомитися - жовтий».
Мета: Навчати знаходити колір за зразком і назвою.
Зміст: В гості приходить гном. Педагог знайомить дітей з гномом, розповідає, що його звуть “Жовтий”. Живе він у жовтій країні. Гном приносить дітям предмети тільки жовтого кольору. Діти викладають предмети на білих аркушах, розглядають їх і обводять олівцем жовтого кольору. Педагог проводить з дітьми гру “Знайди такий же”, де діти вибирають предмети жовтого кольору за зразком. Аналогічно проходить ознайомлення з усіма основними кольорами.
Дидактична гра «Пригости гномів фруктами».
Мета: Закріплення знань колірного спектру у дітей.
Зміст: Гномики прийшли в гості. Дітям пропонується пригостити гномиків фруктами (овочами). Які овочі й фрукти люблять гноми? Жовтий гномик любить банан, червоний – червоне яблуко… Як ви думаєте, чому? Діти пригощають гномів.
Дидактична гра «Хто в якому вагоні їде».
Мета: Закріплення знань дітей про походження відтінків кольорів. Зміст: Дітям пропонують паровозик, який везе гномиків в подорож. Завдання дітей – розсадити гномиків по вагонах, враховуючи колірну гаму. У кожному вагоні повинно бути по два гнома.
Аналогія за формою
Дидактична гра «Знайди відповідну фігуру».
Мета: Закріплення знань про геометричні фігури.
Зміст: Перед дитиною лежить таблиця з даною фігурою та предметними картинками. Вона повинна чітко визначити предмети які схожі на дану фігуру, накрити їх відповідною фігурою.
Ускладнення:
- Збільшити загальну кількість об’єктів.
- Скоротити час, відведений для знаходження потрібних об’єктів.
Дидактична гра «Заховалася фігура».
Мета: Вправляти в запам’ятовуванні геометричних фігур, встановивши асоціативні зв’язки з предметами.
Зміст: Відшукати у зовнішньому вигляді предметів геометричні фігури.
Візуалізація – прийом, при якому для посилення запам’ятовування уявляється фізичний вплив подій, явищ та об’єктів, що надає людині відчуття максимальної реальності цієї події.
Цифрообраз – прийом, при якому цифрову інформацію, що запам’ятовується, асоціативно пов’язують з певними образами.
Категорія: Поради батькам | Додав: Мира
Переглядів: 607 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.2/4
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024