Суббота, 20.04.2024, 01:59 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
1 клас [3]
2 клас [1]
3 клас [5]
4 клас [2]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 3 класі за підручником З.Павлюк "Deutsch" ( ІІ семестр)
22.01.2015, 23:57


п/
п Дата Сфери
спілкування
Тематика ситуативного спілкування Мовле
ннєві
функції Засоби
вираження Лінгвістичні компетенції Мовна
компетенція Домашнє
завдання

Підтема

Лексична
Граматична
Фоне
тична
Письмо
О с о б и с т і с н а
Зимові розваги.
1. Погода взимку.
Ознайомлення з новою лексикою теми.
Розвиток уміння відповідати на запитання. Знати лексику теми. Ich laufe gern Ski.
Ich fahre gern mit dem Schlitten. der Schlitten
die Schlittschuhe
der Ski
die Eisbahn
der Schneemann Відмінюван
ня дієслів
/ fahren /
/ laufen /
у Präsens Інтона
ція питаль
ного речення. S. Pawljuk
Arbeitsheft

Bau neue Wörter
Übung 2,
S. 37 Вправа 1
уроку 1-2,
стор. 78
вивчити нову лексику,
описати погоду взимку
2. Зимові розваги.
Аудіювання тексту
« Im Hof «.
Слуха
ти, читати та перекладати текст. Sie ( er) fährt…
Sie ( er ) läuft… Зміна кореневої голосної у дієсловах
- fährt
- läuft Мелодика мовлення.

Schreib die Fragesätze auf.
Übung 4,
S. 38 Вправа 2
уроку 1-2
стор. 78
повтор. лексику теми, описати зимові розваги.
3. Зимові розваги.
Тренування у вживанні нової лексики.
Читання коміксів. Läufst du …gut Ski?
Fährst du … Будова питального речення без питального слова. Мелодика мовлення. Male die Bilder an und mache die Unter
schriften.
Übung 2
S. 39 Вправа 2
уроку 3-4
стор. 81
розглянути малюн. та знайти розбіжності.
4. Зимові розваги.
Діалог – розпит за темою.
Інсценування веселої історії. Вміти інсцену
вати діалог за темою із однокласником.

Nimm den Schlitten mit!
Lass das Basteln!
Guck mal raus !
Ich habe keinen Schlitten.
Mein Schlitten ist kaputt. Наказовий спосіб дієслів. ( St ) oder ( sp )
Übung 5
S. 40 Вправа 1
уроку 3-4
стор. 81
вивчити репліки діалогу та інсцен. його.
5. Сніговичок та його друзі. Тренування у читанні.
Відмінювання дієслова «sein“ у Präsens. Читати та перекладати текст. Er fühlt sich einsam.
Ich fühle mich einsam.
So ein Bengel ! Дієслово
/ sein /
у Präsens. Усі звуки німецької мови. Schreib das Gegenteil.
Übung 2
S. 41 Вправа 2
уроку 5-6
стор. 82
вивчити відмінювання дієслова «sein“
6. Опис сніговичка.
Активізація вживання лексики теми.
Декламування віршика. Знати лексику теми. Darf ich mal die Karotte kosten?
Er packt die Karotte und fliegt weg.
Lass mich! der Besen
der Kochtopf
die Mohrrübe
der Stein
die Beere Місце модального
дієслова у питальному реченні без питального слова. Die Kinder bauen einen Schnee
mann. Was brauchen sie dazu?
Schreib die Wörter mit besstimten Artikel.
Übung 4, S. 42 Вправа 1, 2
уроку 5-6
стор. 84
підготувати опис сніговичка,
вивчити вірш.
7. Час. Ознайомлення з новою лексикою.
Тренування в умінні правильно називати час. Вміти назива
ти час. Wie spät ist es?
Es ist sieben Uhr.
Es ist halb acht.
Es ist neun Uhr dreißig.
Es ist einundzwanzig Uhr dreißig.
Es ist Viertel nach neun.
Es ist Viertel vor neun. Безособове речення. Mach die Unterschriften.
Übung 2
S. 44 Вправа 1
уроку 1-2
стор. 87
вивчити рифмовку напам'ять.
8. Робочий день Даніеля.
Активізація лексики попереднього уроку.
Гра «Wortwechsel».
Вміти описува
ти свій робочий день за зразком. Wann stehst du auf ?

Um halb sieben.

gehen nach Hause… frühstücken
beginnen Зворотний порядок слів у реченні. Schreib richtig auf.
Übung 3
S. 46 Вправа 2
уроку 1-2
стор. 87
описати свій робочий день за зразком.
9. Режим дня.
Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Робота над текстом
„Am Morgen“. Вміти задавати питання та відпові
дати на них за темою. Ich stehe … auf.
Ich frühstücke.
Ich gehe aus dem Haus.
Ich lerne in der Schule.
Ich mache meine Hausaufgabe.
Ich esse mein Abendbrot.
Ich gehe zu Bett. Будова речення із сполучни
ком
wann? Was machen sie?
Übung 3
S. 47 Вправа 4
уроку 3
стор. 88
навчитися читати і перекладати текст.
10. Тижневий план Даніеля.
Розвиток навичок читання, перекладу і розуміння прочитаного. Читати та перекла
дати текст і

рифмов
ки. Am Morgen …
Am Abend …
Er spielt Gitarre, Geige, Tennis. nachmittags
vormittags Читання хором. Verbinde Wörter.
Schreib sie auf.
Übung 2
S. 49 Вправа 1
уроку 4-5
стор.90
підготувати відповіді на запитання за прочитаним текстом.
11. Робочий день.
Розвиток навичок монологічного мовлення.
написання записки. Вміти напи
сати записку. vermütlich,

gehen sechs Uhr… Структура розповід
ного речення. Schreib deiner Mutter einen Zettel.
Übung 4
S. 50 Вправа 2
уроку 4-5
стор. 90
написати записку за зразком.
Відпочинок і дозвілля.

12. О с о б и с т і с н а Вільний час і хобі.
Тренування у вживанні нової лексики.
Малювання фантастичної тварини.
Вміти відпові
дати на запита
ння з питальними словами. ich male mit Farben…

ich hätte gern… die Farbe
kugelrund
gestreift
kariert
vergnügt
passieren… Множина іменників.
Будова питального речення з питальним словом. Mach die Unterschriften.
Übung 2
S. 53 Намалювати фантастичну тварину,
стор. 92.
13. Вільний час і хобі.
Активізація лексичного матеріалу теми.
Вміти спілкуватися з своїми однокласниками про своє хобі. Welches Hobby hast du?
Mein Hobby ist …
Ich sammle gern …
Ich reise gern. der Aufkleber
die Briefmarke
das Rennauto
sammeln
austauschen Будова питального речення з питальним словом. Finde und schreibe fünf Hobbys.
Übung 2,
S. 54 Вправа 1
уроку 3
стор.94
підготувати запитання однокласникові за темою.
14. Вільний час і хобі.
Розв’язання комунікативних задач
( поцікавитися, відреагувати на прохання ).
Schreibe das Verb können in richtiger Form.
Übung 3,
S. 54
Вправа 2
уроку 3
стор. 94
підготувати повідомлення про своє хобі.
15. Вільний час і хобі.
Використання лексики теми в діалогічному мовленні.
Привіта
тися з продав
цем, розпита
ти про ціну. Wir können … tauschen.
Ich sammle auch …
Und was sammelst du ?
Was kostet ein Aufkleber?
Das ist aber zu teuer!
Gibt’s etwas billiger? Вимова дифтонгів. Bilde die Fragesätze.
Übung 1,
S. 55-56 Вправа 1, 2
уроку 4
стор. 96
вміти спілкуватися з однокласником за темою.
16. Покупки. Продукти харчування.
Введення нової лексики.
Навчання правильного читання. Назива
ти продук
ти харчування. Ich kaufe mir …
Du kaufst …
Das Mädchen kauft…

Wir kaufen alles ein.
kaufen/ einkaufen
der Zucker
das Mehl
der Reis, das Brot
das Salz, das Ei
die Butter
der Ketchup
die Spaghetti
der Einkaufszettel Відмінювання дієслова
/ kaufen /
у Präsens. Вимова іншомов
них слів. Kreuz richtige Antwort an.
Übung 2
S. 57-58 Вправа 1-3
уроку 1
стор. 98
вивчити лексику,
відповідати на запитання.
17. Список покупок.
Читання тексту з опорою на малюнок.
Засвоє
ння вивченої лексики. Er hat Hunger.
Sie wundert sich. die Küche
der Küchentisch
das Geschäft
das Brötchen Дієслова з відокремлюваними префікса
ми. Тренуваль
ні вправи. Welche Wörter sind hier versteckt. Schreib sie auf.
Übung 2
S. 59 Читати та перекладати текст, відповідати на запитання,
стор. 100
18. Іноземні гроші.
Читання, спрямоване на пошук інформації в тексті. Назива
ти та описува
ти дії. Was kostet …?
Das kostet… der Euro
der Cent
die Kasse
die Marmelade
der Einkaufs-
wagen Місце дієслова з відокремлю
ваним префіксом у розповідно
му реченні. Schreib in Worten.
Übung 2,
S. 62 Вправа 1, 2
уроку 4
стор. 101
написати список покупок.
19. У шкільній їдальні.
Використання лексики теми у діалогічному мовленні.
Читання коміксів.
Читати комікси. Ich will es haben. die Rosine
Komm, schau! das Geschirr
Ich möchte… kaufen. die Weste
Ich kaufe lieber …
Sie passt zum Hut.
Haben sie die in Rot? Приймен
ники
in + Akk. Емоційне мовлення. Bau den Dialog auf. Benutze die Wörterkiste.
Übung 5
S. 63 Вправа 1,2
уроку 5
стор. 104
повторити лексику теми, вивчити репліки діалогу.
Природа. Людина.
20. О с о б и с т і с н а Навесні.
Введення нової лексики у відомі МЗ.
Розвиток навичок перекладу. Опису
вати погоду. Mein Freund macht gern Späße.
Ich mache gern Späße.
Im Frühling blühen Bäume.
Im Garten blühen Blumen.
Ich brauche keinen Regenschirm.
Пісні. Male die Bilder an und beschreibe sie.
Übung 2
S. 64 Вправа 1-3
уроку 1-2
стор. 107
скласти речення, прочитати текст в ролях.
21. Скоро Великдень.
Робота над текстом.
Читання, переклад, відповіді на запитання. Читати та перекладати текст. Wir räumen auf.
Im Hof gibt es viele Kinder.
Alles grünt und blüht.
Es ist sonnig. blühen
grünen
färbrn
erscheinen
der Regenschirm
der Spatz Приймен
ник
in + Akk. Слова зі звуком / е/ Lies die Unsinnsätze.
Schreib die Sätze richtig.
Übung 3
S. 66 Вправа 3
уроку 3-4
стор. 108
навчитися швидко і виразно читати текст
22. Природа навесні.
Удосконалення навичок діалогічного мовлення. Опис приро
ди навесні. aufräumen
abschneiden
begießen
pflanzen
Ostern
die Osterferien Дієслова з відокремлюваним префіксом. Bau die Sätze auf.
Übung 6
S. 67 Вправа 1,2
уроку 3-4
стор. 109
вивчити репліки діалогу, описуючи погоду навесні
23. Великодній букет.
Розвиток навичок читання і аудіювання за темою. Розповідати про Пасху. die ganze Welt,
der Gott,
der Helfer backen, bemalen
die Welle
der Kreis
das Sternchen
der Punkt
der Zweig
anhängen
der Osterstrauß Декламування віршиків. Schreibe, was wir zu Ostern brauchen.
Übung 2
S. 68 Вправа 2
уроку 5
стор. 110
вивчити вірш напам’ять.
24. Природа і навколишнє середовище.
Робота над текстом
« Der Igel“.
Розвиток навичок орфографічно правильного письма.
Читання тексту. Mein … ist sehr lieb.

bei der Gefahr… sich ringeln
einschlafen
wach sein
fangen
die Gefahr
Множина іменників. Читання буквосполучень
/chs/, / x/,
/gs/, / ck/. Fülle die Lücken aus.
Übung 1
S. 69 Вправа 2
уроку 1-2
стор. 112
вивчити лексику, навчит. розпов. про їжачка.
25. Систематизація знань учнів за темою.
Опис домашніх тварин та їх поведінки. Опису
вати домаш
ніх
тварин. Wir mögen unseren Igel. der Regenwurm
das Insekt
die Stacheln
das Stachelkleid
die Kröte
der Wellensittich Модальні дієлова.
Заперече
ня / kein / у
Akkusativ. Тренуваль
ні вправи. Welche Wörter sind hier versteckt. Schreib sie mit bestimmten Artikel auf.
Übung 4 S. 71 Вправа 1
уроку 1-2
стор. 112
повторити лексику попередніх уроків.
26. Дієслово / mögen / у ГС. Написання оголошень. Тренування у читанні та перекладі. Вміти писати оголо
шення. Ich mag Tiere sehr
Er mag keine Katzen

Herr Ober! der Schäferhund
der Boxer
das Halstuch
das Halsband
die Speisekarte
Дієслово
/ mögen /
у Präsens. Schreib über dein Haustier.
Übung 1
S. 71 Вправа 1
уроку 3-4
стор. 114
написати оголошення за зразком.
27. Читання коміксу
« У лісовій їдальні».
Активізація лексичного матеріалу теми. Знати лексику теми. Вимова усіх звуків. Mache die Unetrschriften.
Nenne die wilden Tiere und Haustiere.
Übung 3
S. 72 Вправа 2
уроку 3-4
стор. 114
підготувати розповідь про улюблену домашню тварину.
28. Професії. Ознайомлення з новою лексикою теми та практикування її вживання в розмовній мові. Назива
ти профе
сії. Was ist er / sie ?
Was ist er /sie von Beruf?
Mein Vater ist Arzt von Beruf.
Meine Mutter ist Lehrerin von Beruf. der Arzt
der Buchhalter
der Bauer
der Fahrer
der Verkäufer
der Maler
der Ingenieur
der Sportler
der Student
die Putzfrau
der Bäcker
der Gärtner
der Zirkusartist
der Pilot Відмінювання дієслова / sein / у Präsens в
3-ій ообі однини. Вимова усіх звуків. Schreibe richtig.
Übung 2
S. 73 Вправа 1
уроку 1-2
стор. 117
виконати вправу на логічне мислення.
29. Заняття членів родини. Тренування в умінні ставити запитання за зразком і відповідати на них. Вміти ставити запита
ння і відпові
дати на них. Finde und schreibe neun Berufe an. Übung 4
S. 74 Вправа 2
уроку 1-2
стор. 117
вміти ставити запитання за темою.
30. Заняття членів родини. Розвиток навичок і уміння вести діалог – розпит. Опису
вати діяль
ність різних
профе
сій. Wo arbeitet deine Mutter?

Meine Mutter arbeitet im Supermarkt /

im Büro,
bei der Firma der Journalist
der Hausmeister
der Pianist Buchstaben
salat.
Finde Wörter und schreib sie auf.
Übung 2
S. 76 Повторити вивчену лексику,
стор 115- 120.
31. Професії.
Практикування у вживанні вивченої лексики в різних видах мовленнєвої діяльності. Вимова іншомов
них слів. Fülle die Lücken aus.
Übung 5
S. 77 Вправа 5
уроку 3-4
стор. 120
вміти ставити запитання та відповідати за зразком.

32. Контроль навичок аудіювання з теми
« Робочий день».
Знати лексику теми. Текст з тестовими завданнями. Повторити лексичний матеріал теми, стор. 85-90
33. Контроль навичок читання з теми
« Зимові розваги».
Знати лексику теми. Текст з тестовими завданнями. Повторити лексичний матеріал теми. стор. 75-84
34. Контроль навичок письма з вивчених тем.
Диктант
( лексика вивчених тем). Повторити зміст вивчених тем.
35. Контроль навичок говоріння з вивчених тем.
Повторити лексичний матеріал за ІІ семестр.
Повторення.
36. Повторення МЗ по вичених темах.
Числівники до 100.
Граматичні структури засвою
ються імпліцитно (шляхом сприй
мання мовленнє
вих зразків у комуніка
тивних ситуаціях.) - усі звуки німецької мови;
- довгі й короткі голосні;
- приглуше
ння при голосних у кінці
складу і слова;
відсутність пом’якше
ння при голос
них;
- наголос у складних ловах;
- фразовий наголос.
Schreib die Adresse der Martins Schule auf dem Brief-
umschlag.
Übung 7, S. 122 Вправа 22
стор. 127
назвати числа за відповідним порядком.

37. Відмінювання дієслова / sein/ у Präsens.
Тренування в умінні відповідати на запитання.
Mimi schreibt Klecksi eine Glückwunsch-karte.
Übung 19
S. 126 Вправа 14
стор. 124
доповнити речення дієсловом /sein/
у відповідній особі.
38. Узагальнююче повторення.
Ordnet den Text. Schreibt ihn richtig.
Übung 28
S. 129 Вправа 43
стор. 133
проч. текст та проілюструвати його.
39. Підсумковий урок.
Schreibt die Wörter nach dem ABC.
Übung 40
S. 132 Повторити лексичний та граматичний матеріал за ІІ семестр.

Категорія: 3 клас | Додав: Oxana
Переглядів: 1475 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/4
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024