Четвер, 13.12.2018, 02:38 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [84]
конспекти
Математика [52]
Літературне читання [54]
Я у світі [12]
Образотворче мистецтво [6]
Трудове навчання [9]
Фізична культура [7]
Основи здоров'я [16]
Відео-уроки [2]
Інформатика [11]
Природознавство [62]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [18]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [4]
Музичне мистецтво [2]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
win22w
2
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4104
Нових за місяць: 28
Нових за тиждень: 8
Нових вчора: 3
Нових сьогодні: 1
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

ЯКІСТЬ САЙТУ
ДО СВЯТА
Осталось...
НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 12.12.2018
Ответов: 369
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 10.12.2018
Ответов: 51
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 10.10.2018
Ответов: 7
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Кодування інформації. Кодування та декодування інформації
04.11.2017, 00:10
Тема: Кодування інформації. Кодування та декодування інформації
Цілі:
• узагальнити знання учнів про дії з інформацією;
• познайомити учнів з дією, зворотною кодуванню, - з декодуванням інформації; розкрити зміст поняття «декодування» на прикладах;
• навчити дітей вирішувати прості інформаційні завдання на кодування і декодування.
• ініціювати розумову діяльність учнів
при узагальненні відомостей про дії з інформацією;
• удосконалювати аналітичні навички учнів при виконанні завдань на перетворення інформації з однієї форми в іншу;
• розвивати інформаційну культуру учнів.

Ключові поняття: декодування інформації, код, кодова таблиця, перетворення.
Допоміжні (додаткові) поняття: дії з інформацією, прийом інформації, повідомлення, форма подання інформації, правило, кодування інформації.
Забезпечення уроку:
• підручник;
• робочий зошит;
• демонстраційний ПК (потрібен мультимедійний проектор);
• кодові таблиці, діагностична карта.

Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Повторення вивченого матеріалу (Мотивація навчальної діяльності з підсумковим повторенням).
Активізація знань учнів проводиться за допомогою експрес-опитування.
• Навіщо люди кодують інформацію?
• Привести приклади кодування інформації.
• У чому полягає кодування за допомогою алфавіту? Як називаються таблиці, які допомагають вам при кодуванні повідомлень?
• Чи змінюється зміст повідомлення при кодуванні? А що при цьому змінюється?

3. Пояснення нового матеріалу
Виклад нової теми проводиться у вигляді розповіді вчителя про декодуванні інформації. Учитель звертає увагу учнів на те, що при роботі з комп'ютером ми постійно маємо справу з кодуванням і декодуванням інформації. У випадку зацікавленості учнів на цьому можна зупинитися більш детально.

4. Робота в робочому зошиті
При вирішенні інформаційних задач необхідно, щоб на кожній парті були необхідні кодові таблиці. Учитель звертає увагу дітей на те, що декодування здійснюється за певними правилами. Всі вправи націлені на відпрацювання навичок декодування за різними правилами.
У вправі 1 учням пропонується декодувати інформацію, представлену у формі малюнка. Потрібно представити її в формі опису (у вигляді тексту).
У вправі 2 кольори світлофора можна розглядати як один із способів кодування інформації. Учні повинні з'єднати поля стрілками за змістом.
Правильна відповідь:


Для вирішення вправи 3 учні користуються кодовими таблицями з алфавітом. Учні проводять декодування слів за номерами літер в алфавіті.

5. Комп'ютерний практикум
Виконання завдань в програмі «Скарбниця знань»
Підбиття підсумків
При підведенні підсумків слід звернути увагу на всі аспекти, які були відображені в викладі нового матеріалу:
• декодування інформації - дія з інформацією, зворотне кодування; декодування повідомлення відбувається по відомому правилу, використаному при кодуванні;
• зміст повідомлення людина може зрозуміти після його декодування.
Категорія: Інформатика | Додав: Альона8471
Переглядів: 159 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.3/3
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 355
Количество постов: 281


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2018