Середа, 25.04.2018, 11:39 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [80]
конспекти
Математика [51]
Літературне читання [55]
Я у світі [13]
Образотворче мистецтво [6]
Трудове навчання [10]
Фізична культура [7]
Основи здоров'я [15]
Відео-уроки [2]
Інформатика [11]
Природознавство [58]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [18]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [4]
Музичне мистецтво [2]
ДЛЯ ПОРТФОЛІО
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
ПОШУК ПО САЙТУ
ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ДО СВЯТА
Осталось...
КОМЕНТАРІ


levik3008 сказал(а):

Нічого не розумію.. можливо я щось не так роблю, я завантажила документ!?


квіточка сказал(а):

І, де вони ті тексти?


НОВИЙ УЧАСНИК
Monika
3
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 3960
Нових за місяць: 36
Нових за тиждень: 5
Нових вчора: 1
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 296
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
ЯКІСТЬ САЙТУ
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner

Головна » Файли » Конспекти уроків » Інформатика

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
12.02.2018, 15:40

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
Цілі:
 навчальна: дати поняття про використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
 розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення;
 виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики.
План:
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація знань.
3. Вивчення нового матеріалу.
4. Робота з картками
5. Робота в зошиті
6. Фізкультхвилинка.
7. Робота за комп’ютером.
8. Підсумок уроку.
Хід уроку
І. Організація класу.
Вже дзвінок сигнал нам дав:
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Працювати починаймо.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Пригадайте, про що ви дізналися на минулому уроці.(про істинні і хибні висловлювання)
- Що ж таке висловлювання? ( це речення , що містить твердження про певний обєкт і про яке можна сказати,що воно істинне чи хибне)
- Що таке істинне висловлювання (правдиве)
- Що таке хибне висловлювання (неправдиве)
- Наведемо приклад: Я учень 3 класу. Зараз я знаходжусь на морі.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
- Сьогодні ми будемо вчитись обєднувати кілька висловлювань в єдине за допомогою логічних часток.
- Я вам задаю запитання. Чи йде на вулиці дощ? Дайте повну відповідь.
- На вулиці не йде дощ.
- Темою нашого уроку сьогодні є використання логічних висловлювань з «не», «і», «або», тобто речення з «не», «і», «або».
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

- Зараз ми з вами розгадаємо кросворд
(маша, лунтік, гена, простоквашино, буратіно, винкс, теремок, маугли), а відгадка алгоритм.
- Ви, мабуть, неодноразово чули, як маленькі діти заперечують своїм батькам: «їж, це смачна каша». — «Ні, це несмачна каша»; «На вулиці холодно». — «На вулиці не холодно».
- Висловлювання, в якому заперечується зміст того, про що йшлося у вихідному висловлюванні, називають запереченням.
- Якщо вихідне висловлювання є істинним, то його заперечення є хибним, і навпаки.
Наприклад, висловлювання «У квадрата всі сторони рівні» є істинним, а його заперечення «У квадрата не всі сторони рівні» є хибним.
- Висловлювання та його заперечення не можуть бути одночасно істинними або одночасно хибними.
- Визначте за малюнком, які висловлювання є істинними, а які — хибними. Знайдіть висловлювання, до якого побудоване заперечення.
- На вулиці йшов дощ.
- На вулиці ніч.
- По вулиці йде дівчинка.
- На вулиці не йшов дощ.
- Придумайте висловлювання та заперечення до нього. ( Я сиджу в класі. Я не сиджу в класі.)
- Побудуйте речення з використанням зв'язок «не», «і», «або». ( Я купив сік і морзиво. Я піду в кіно або ж в театр. Не й ди на вулицю.)
- Які висловлювання Смайлика є істинними, а які — хибними?
- Усі троянди — білі -
- Усі квіти — троянди -
- Деякі квіти — не білі +
- Деякі троянди — сині +
- Деякі білі квіти — троянди +
- Розвяжіть завдання. В Олеся запитали, скільки йому років. «А от поміркуйте, — відповів він. — Додайте найменше одноцифрове число, найменше двоцифрове і найменше трицифрове число; від знайденої суми відніміть найбільше двоцифрове число, тоді ви дізнаєтеся, скільки мені років». Скільки ж років хлопчикові? (12)
1+10+100=111-99=12

V. Засвоєння нових знань
- А зараз виконаємо завдання на картках.
Картка 1
1. «Шостий – зайвий».
Знайди зайве слово.
 Береза, осика, ромашка, дуб, акація, ялина. (Ромашка)
 Ластівка, горобець, лисиця, синичка, зозуля, дятел. (Лисиця.)
 Огірок, помідор, морква, яблуко, картопля, буряк. (Яблуко.)
 Микола, Михайло, Павло, Володимир,Марія. (Марія.)
2. Який будинок зайвий і чому? (Декілька варіантів відповіді)

Картка 3

1. Пройди лабіринт.

Картка 2
1. Закінчи речення
• Вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота — це ...
• Січень, лютий, березень, квітень, травень - це ...
• Україна, Польща,Франція, Англія - це ...
• Стебло, листочок, пелюсточки - це ..
2. Придумай початок речення.
____________________________________ — це імена казкових персонажів.
____________________________________ — це міста.
____________________________________ — це транспорт.

1. Робота в зошитах з друкованою основою
Відкриваємо зошити на с. 48
1 завдання. розгадайте ребус і записати відповідь (алгоритм)
Завдання 2. Допишіть алгоритм виконання малюнка виконавцем Олівцем. Тобто рахуємо клітинки і скільки клітинок стільки кроків і зробив олівець. Записуємо в клітинці. (____________________________________________)

VІ. Фізкультхвилинка «Дружній клас»
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
3) Практична робота за комп’ютерами.
4) Вправи для очей.
- Зараз повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі. Граємо в гру «Так – ні».
Гра «Так – ні».
- До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя. +
- Коли зайшли до комп’ютерного класу, то швидко включаємо комп’ютер. -
- Біля комп’ютера сидимо рівно. +
- Відстань від очей до монітора повинна бути маленькою, щоб краще бачити і не псувати зір. -
- Під час уроку ходимо по класу, коли за бажаємо. -
- Під час роботи в класі їмо фрукти. -
- Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером. +
- Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди. -
- Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера. -
5. Робота за комп’ютером.
- А зараз діти відкриваємо СХОДИНКИ _________________________________________________________________
Релаксація.
- Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються. Отож виконаємо вправи для очей.
Вправи для очей
Очки вліво подивились
Там нічого не змінилось!
Вправо поведем зінички...
Ні зайчика, ні лисички...
Ми нікого там не бачим?
Знову вліво... і направо...
Це не вправа, а забава!
Очі вгору, очі вниз!
Не лінуйся! Посміхнись!
Ще раз вгору, знову вниз.
І на цьому - зупинись!
Оченятам зняли втому,
До роботи, нумо, знову!
6. Підсумок уроку:
1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
2. Що найбільше сподобалося?

Категорія: Інформатика | Додав: Вікі4200
Переглядів: 219 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

КАЛЕНДАР
МІНІ-ЧАТ
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
Перша сходинка школяра © 2018
Відповідно до Закону України про авторське право передрук, копіювання, використання авторських матеріалів сайту цілком або частинами тільки з дозволу автора або з обов'язковим зазначенням П.І.Б. автора і розміщенням активного посилання на сайт! Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.