Урок -дайвинг (Тема: Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. Навчальний проект: «Загадковий світ Австралії»). За підручником Богдановича. Мета: ознайомити учнів із діленням багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями, з особливостями материка Австралія. Для учнів 4 классу. Бажано додати фото або ролик про Підводний світ Австралії.
Тема: " Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу". Розробка уроку математики, 2 клас, ІІ семестр, за оновленою програмою 2016 р.
Смаль Оксана Володимирівна. Вихователь-методист ДНЗ №8 "Казка" м.Ковеля Розробка допоможе педагогам просто і ефективно створювати, а в подальшому і використовувати на заняттях (уроках) інтерактивні диддактичні ігри різноманітного зміту та тематики.
Автор: Фролова Ірина Вікторівна, вчитель початкових класів Бердянської загальноосвітньої школи І - ІІІ ст. №1 Бердянської міської ради Запорізької області
Автор матеріалу: Попова Наталя Анатоліївна вчитель початкових класів Бердянської загальноосвітньої школи І - ІІІ ст. №1 Бердянської міської ради Запорізької області
Автор матеріалу: Федченко Тетяна Володимирівна вчитель початкових класів Лубенської ЗОШ І - ІІІ ступенів №3 Полтавської області Україна ПРЕЗЕНТАЦІЮ МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ МАТЕМАТИКИ У 2 КЛАСІ НА ТЕМУ: "Віднімання виду 45-2. Задача, що містить поняття«стільки,ж» "
Тема: Запис та читання трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Розв’язування задач на три дії. Мета: Закріплювати знання усної та письмової нумерації трицифрових чисел, розвивати вміння порівнювати трицифрові числа, розкладати їх на суму розрядних доданків. Продовжити роботу над формуванням умінь розв’язувати прості і складені задачі, творчо працювати над задачами вивчених типів. Вдосконалювати обчислювальні навички, виховувати пізнавальний інтерес до уроків математики, розвивати логічне мислення учнів. Тип уроку: комбінований