Пятница, 29.03.2024, 05:00 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [88]
конспекти
Математика [55]
Літературне читання [56]
Я у світі [14]
Образотворче мистецтво [6]
Трудове навчання [10]
Фізична культура [8]
Основи здоров'я [16]
Відео-уроки [2]
Інформатика [11]
Природознавство [65]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [35]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [4]
Музичне мистецтво [2]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 1
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними способами. Розпізнавання многокутників. Розв’язув
22.10.2016, 13:45
Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними
способами. Розпізнавання многокутників. Розв’язування складених задач.
Мета. Формування уміння знаходити значення виразів, що містять дужки; розв’язувати задачі на
дві дії за складеним планом; удосконалювати обчислювальні навички;
розвивати математичне мовлення, логічне мислення, математичні навички;
виховувати старанність, охайність.
Обладнання: картки для опитування; таблиця для гри «Комп’ютер»; робот Кіберик; схема задач.
Зміст уроку
І. Організація класу.
- Діти, нам принесли телеграму. (Дорогі учні 2 – Б класу, запрошую вас до себе в гості на «Планету Обчислювальних Машин»).
Робот Кіберик (ось його портрет) запрошує нас на «Планету Обчислювальних Машин».
- Отож, рушаймо!
ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1.Усні обчислення.
а) Гра «Старт».
- Летітимемо космічним кораблем. Прошу зайняти свої місця.
В кожному ряду – приклади. Клас ділиться на 3 команди (по рядах). За сигналом учителя учень з кожної команди підходить до дошки, розв’язує одне завдання. Від кожного ряду по 5 учнів стають в проході.
Команда, яка першою заповнить ряд, має право натиснути на кнопку «Старт».

11 – 3 = О 12 – 6 = О 11 – 5 = О
15 – 9 = О 11 – 4 = О 14 – 7 = О
8 + 4 = О 13 – 8 = О 12 – 8 = О
6 + 5 = О 7 + 7 = О 9 + 3 = О
7 + 3 = О 9 + 4 = О 6 + 7 = О

б) Гра «Мовчанка». (Конверти з цифрами. Скільки в математиці цифр? А чисел?)
- Дорогу до «Планети Обчислювальних Машин» нам вкажуть зірки, якщо ми виконаємо їхнє завдання.

Відкриваємо зошит, записуємо сьогоднішню дату, класна робота, каліграфічна хвилинка
1 8
18 18
18 = 10 + 8
Охарактеризуйте число 18 (Двозначне, 8 – одиниць, 1 – десяток, всього – 18 одиниць, записується за допомогою двох цифр 1 і 8)
2.Математичний диктант.
Повторимо, яка арифметична дія, коли говоримо сума? Різниця?
* Від числа 12 відняти суму чисел 5 і 3. 12 – (5 + 3)
* До числа 7 додати різницю чисел 9 і 6. 7 + (9 – 6)
* 16 зменшити на суму чисел 4 і 2. 16 – (4 + 2)
* 8 збільшити на різницю чисел 9 і 4. 8 + (9 – 4)
Відповіді: 4, 10, 10, 13 (Читає один з учнів)

3.Обчислення виразів з дужками (№ 200). Обдаровані діти працюють самостійно № 206 (16)
Перші два вирази учні розв’язують біля дошки з коментуванням, решту самостійно із взаємоперевіркою.

4.Складання прикладів на віднімання.
З кожного прикладу на додавання № 202 учні складають два приклади на віднімання.
Робота проходить у вигляді гри «Хто швидше?» представники трьох команд змагаються між собою.
(Біля дошки 3 учні) Решта учнів контролює правильність виконання завдання.

5.Читання прикладів різними способами. На дошці таблиці.
9 + 7 = 16 14 – 6 = 8

додати відняти
плюс мінус
збільшити зменшити
сума різниця

ІІІ. Фізкультхвилинка.
Раз, два – всі присіли,
Піднялися, походили…
Розім’яли руки, ноги
Й вирушаємо в дорогу.
ІУ. Розвиток математичних знань.
- Ось ми і прибули на «Планету Обчислювальних машин». Нас зустрічає Кіберик. (Іграшка Робот) Але він чомусь засмучений. Виявляється, на його планету напали космічні пірати. Кіберик просить нас допомогти жителям планети.
1.Творча робота над задачею.
- Доповніть і розв’яжіть задачу № 199 (Усно).
- Яке запитання поставимо до задачі?
- Про що ще можна дізнатися за умовою задачі?
- Доповніть задачу так, щоб вона розв’язувалася дією віднімання.
- Яке запитання потрібно поставити, щоб задача розв’язувалася двома діями?
2. Розв’язування задачі № 204(колективно).
Учні читають задачу частинами, на які поділено рисками.
На дошці таблиця:
Надоїли Залишилося Здали
Вранці 9 л - -
Ввечері ?, на 1 л < 3 л ?

Задачу розв’язують колективно за поданим у підручником планом. На дошці записує учень.

3. Самостійна робота.
а)Розв’язування задачі № 205.
Учитель надає допомогу слабшим учням.
б)Вставити потрібні числа. (Додаткове завдання)
10 + 7 = 16 + 6 + 3 = 5 +
4.Виконання завдання № 206 з логічним навантаженням.
- Якщо правильно виконаємо завдання, то дізнаємося, скільки піратів захопили планету. (16)
5. Гра «Комп’ютер». (Усно)
- Діти, Кіберик дізнався, що пірати переховуються на «Острові Техніки». Вони хочуть вивести з ладу обчислювальні машини. Врятуйте комп’ютери!
Вхід
15
-(6 + 2)
+ 3 - 7
+ 9 - 5
+ 6 - 7
?

У. Підсумок уроку.
- Що повторили на уроці?
- Що найбільше запам’яталося?
- Що нового дізналися?
- Кіберик дуже задоволений. На згадку про подорож він дарує свій портрет. (Скринька)
- З яких геометричних фігур складається Кіберик?
УІ. Домашнє завдання.
№ 207, 208 (с. 42) Виконати вирази з дужками.
- Де розв’язуємо спочатку? (В дужках)
- Складіть задачу за малюнком?
- Скільки дій в задачі? (2)
- Що знайдемо спочатку? (Скільки всього зібрали яблук)
- Якою арифметичною дією? (Додаванням)
- А потім, що будемо шукати? (Скільки залишилося)
- Якою арифметичною дією? (Відніманням)
Категорія: Математика | Додав: Oksana_Ivanchenko
Переглядів: 774 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.8/5
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024