Понеділок, 05.12.2016, 13:25 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Вчительська скарбничка | Реєстрація | Вхід
МОВА САЙТУ
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [54]
конспекти
Математика [32]
Літературне читання [41]
Я у світі [4]
Образотворче мистецтво [5]
Трудове навчання [7]
Фізична культура [4]
Основи здоров'я [11]
Відео-уроки [2]
Інформатика [9]
Природознавство [42]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [9]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [3]
Музичне мистецтво [1]
ДЛЯ ПОРТФОЛІО
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
ПОШУК ПО САЙТУ
ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ДО СВЯТА
Осталось...
КОМЕНТАРІ
ANATOL сказал(а):

Будь ласка. Чекаю замовлень!


квіточка сказал(а):

Дякую за гарні розтяжки!




НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 2758
Нових за місяць: 95
Нових за тиждень: 16
Нових вчора: 1
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 279
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
ЯКІСТЬ САЙТУ
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner

Головна » Файли » Конспекти уроків » Математика

Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними способами. Розпізнавання многокутників. Розв’язув
22.10.2016, 13:45
Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними
способами. Розпізнавання многокутників. Розв’язування складених задач.
Мета. Формування уміння знаходити значення виразів, що містять дужки; розв’язувати задачі на
дві дії за складеним планом; удосконалювати обчислювальні навички;
розвивати математичне мовлення, логічне мислення, математичні навички;
виховувати старанність, охайність.
Обладнання: картки для опитування; таблиця для гри «Комп’ютер»; робот Кіберик; схема задач.
Зміст уроку
І. Організація класу.
- Діти, нам принесли телеграму. (Дорогі учні 2 – Б класу, запрошую вас до себе в гості на «Планету Обчислювальних Машин»).
Робот Кіберик (ось його портрет) запрошує нас на «Планету Обчислювальних Машин».
- Отож, рушаймо!
ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1.Усні обчислення.
а) Гра «Старт».
- Летітимемо космічним кораблем. Прошу зайняти свої місця.
В кожному ряду – приклади. Клас ділиться на 3 команди (по рядах). За сигналом учителя учень з кожної команди підходить до дошки, розв’язує одне завдання. Від кожного ряду по 5 учнів стають в проході.
Команда, яка першою заповнить ряд, має право натиснути на кнопку «Старт».

11 – 3 = О 12 – 6 = О 11 – 5 = О
15 – 9 = О 11 – 4 = О 14 – 7 = О
8 + 4 = О 13 – 8 = О 12 – 8 = О
6 + 5 = О 7 + 7 = О 9 + 3 = О
7 + 3 = О 9 + 4 = О 6 + 7 = О

б) Гра «Мовчанка». (Конверти з цифрами. Скільки в математиці цифр? А чисел?)
- Дорогу до «Планети Обчислювальних Машин» нам вкажуть зірки, якщо ми виконаємо їхнє завдання.

Відкриваємо зошит, записуємо сьогоднішню дату, класна робота, каліграфічна хвилинка
1 8
18 18
18 = 10 + 8
Охарактеризуйте число 18 (Двозначне, 8 – одиниць, 1 – десяток, всього – 18 одиниць, записується за допомогою двох цифр 1 і 8)
2.Математичний диктант.
Повторимо, яка арифметична дія, коли говоримо сума? Різниця?
* Від числа 12 відняти суму чисел 5 і 3. 12 – (5 + 3)
* До числа 7 додати різницю чисел 9 і 6. 7 + (9 – 6)
* 16 зменшити на суму чисел 4 і 2. 16 – (4 + 2)
* 8 збільшити на різницю чисел 9 і 4. 8 + (9 – 4)
Відповіді: 4, 10, 10, 13 (Читає один з учнів)

3.Обчислення виразів з дужками (№ 200). Обдаровані діти працюють самостійно № 206 (16)
Перші два вирази учні розв’язують біля дошки з коментуванням, решту самостійно із взаємоперевіркою.

4.Складання прикладів на віднімання.
З кожного прикладу на додавання № 202 учні складають два приклади на віднімання.
Робота проходить у вигляді гри «Хто швидше?» представники трьох команд змагаються між собою.
(Біля дошки 3 учні) Решта учнів контролює правильність виконання завдання.

5.Читання прикладів різними способами. На дошці таблиці.
9 + 7 = 16 14 – 6 = 8

додати відняти
плюс мінус
збільшити зменшити
сума різниця

ІІІ. Фізкультхвилинка.
Раз, два – всі присіли,
Піднялися, походили…
Розім’яли руки, ноги
Й вирушаємо в дорогу.
ІУ. Розвиток математичних знань.
- Ось ми і прибули на «Планету Обчислювальних машин». Нас зустрічає Кіберик. (Іграшка Робот) Але він чомусь засмучений. Виявляється, на його планету напали космічні пірати. Кіберик просить нас допомогти жителям планети.
1.Творча робота над задачею.
- Доповніть і розв’яжіть задачу № 199 (Усно).
- Яке запитання поставимо до задачі?
- Про що ще можна дізнатися за умовою задачі?
- Доповніть задачу так, щоб вона розв’язувалася дією віднімання.
- Яке запитання потрібно поставити, щоб задача розв’язувалася двома діями?
2. Розв’язування задачі № 204(колективно).
Учні читають задачу частинами, на які поділено рисками.
На дошці таблиця:
Надоїли Залишилося Здали
Вранці 9 л - -
Ввечері ?, на 1 л < 3 л ?

Задачу розв’язують колективно за поданим у підручником планом. На дошці записує учень.

3. Самостійна робота.
а)Розв’язування задачі № 205.
Учитель надає допомогу слабшим учням.
б)Вставити потрібні числа. (Додаткове завдання)
10 + 7 = 16 + 6 + 3 = 5 +
4.Виконання завдання № 206 з логічним навантаженням.
- Якщо правильно виконаємо завдання, то дізнаємося, скільки піратів захопили планету. (16)
5. Гра «Комп’ютер». (Усно)
- Діти, Кіберик дізнався, що пірати переховуються на «Острові Техніки». Вони хочуть вивести з ладу обчислювальні машини. Врятуйте комп’ютери!
Вхід
15
-(6 + 2)
+ 3 - 7
+ 9 - 5
+ 6 - 7
?

У. Підсумок уроку.
- Що повторили на уроці?
- Що найбільше запам’яталося?
- Що нового дізналися?
- Кіберик дуже задоволений. На згадку про подорож він дарує свій портрет. (Скринька)
- З яких геометричних фігур складається Кіберик?
УІ. Домашнє завдання.
№ 207, 208 (с. 42) Виконати вирази з дужками.
- Де розв’язуємо спочатку? (В дужках)
- Складіть задачу за малюнком?
- Скільки дій в задачі? (2)
- Що знайдемо спочатку? (Скільки всього зібрали яблук)
- Якою арифметичною дією? (Додаванням)
- А потім, що будемо шукати? (Скільки залишилося)
- Якою арифметичною дією? (Відніманням)
Категорія: Математика | Додав: Oksana_Ivanchenko
Переглядів: 21 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
13:25
Вы вошли как: Гость

КАЛЕНДАР
МІНІ-ЧАТ


300
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
Перша сходинка школяра © 2016
Відповідно до Закону України про авторське право передрук, копіювання, використання авторських матеріалів сайту цілком або частинами тільки з дозволу автора або з обов'язковим зазначенням П.І.Б. автора і розміщенням активного посилання на сайт! Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.