Вівторок, 19.06.2018, 23:03 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [83]
конспекти
Математика [51]
Літературне читання [55]
Я у світі [13]
Образотворче мистецтво [6]
Трудове навчання [10]
Фізична культура [7]
Основи здоров'я [16]
Відео-уроки [2]
Інформатика [11]
Природознавство [62]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [18]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [4]
Музичне мистецтво [2]
ДЛЯ ПОРТФОЛІО
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
ПОШУК ПО САЙТУ
ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ДО СВЯТА
Осталось...
КОМЕНТАРІ
квіточка сказал(а):

Надішліть мені на пошту!


levik3008 сказал(а):

Нічого не розумію.. можливо я щось не так роблю, я завантажила документ!?


квіточка сказал(а):

І, де вони ті тексти?



НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 3976
Нових за місяць: 5
Нових за тиждень: 2
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 296
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
ЯКІСТЬ САЙТУ
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner

Головна » Файли » Конспекти уроків » Образотворче мистецтво

Петриківська ложка
25.03.2018, 16:00

Конспект інтегрованого заняття
з пізнавального розвитку
з пріоритетом образотворчої діяльності
«Петриківська ложка»

МЕТА : Розширити знання дітей про український глиняний посуд та його призначення в побуті; Вправляти у вмінні визначати матеріал з якого виготовлені ложки за допомогою дослідів. Вчити прикрашати візерунком форму ложки, використовуючи елементи українського декоративного розпису( Петриківського) – ягоди калини, листочки. Закріплювати вміння малювати патичком, пензлем – мазками. Розвивати зв’язне мовлення, чутливість до гармонії кольору, зорове сприйняття.
Виховувати бажання прикрашати посуд.
МАТЕРІАЛ: Ілюстрації або іграшкові персонажі до казок «Лисичка і журавель», «Півник і двоє мишенят», посуд: тарілочка, глечик, макітра, вишивані серветки.
кубики або кульки: дерев’яні, залізні, пластмасові; іграшковий ведмідь; дерев’яні, залізні, пластмасові ложки; підкладки для малювання; пензлики для малювання; червона, зелена фарба гуаш, серветки; заготовка ложка.
Словникова робота: глечик, макітра, дерев’яний, залізний, пластмасовий, чайний, столовий.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вих-тель: Діти, сьогодні я вас запрошую на казковий ярмарок.
Скажіть, будь ласка, що люди роблять на ярмарку?
Діти: Продають і купують різні речі.
Вих тель: Вірно, на ярмарку продаються і купуються різні речі. А на нашому ярмарку різні казкові герої будуть показувати і продавати український глиняний посуд. Щоб купити цей посуд, ви повинні відгадати, з якої казки ці герої, і щось про них розповісти чи пісню заспівати. Ну що ви згодні відвідати казковий ярмарок? Тоді рушаймо, а щоб нам було веселіше, заспіваймо українську народну пісню
«Як пішли ми на базар».
Як пішли ми на базар
Ложки купувати,
Ложки мої, ложки
Ходять коло хати.
Як пішли ми на базар
Миски купувати,
Миски, мої миски,
Ходять коло хати.

Вих- тель: Ось ми і на ярмарку. Казкові герої хочуть показати нам різний посуд. . (На столі стоять іграшкові персонажі до казок; на вишитих серветках стоїть посуд).
Про одного казкового героя я вам загадаю загадку, послухайте.

Довгі ноги, довгий ніс,
По болоту ходить скрізь.

Вих-тель: Так, це журавлик . Ви впізнали його? З якої він казки?
Діти.: Казка називається «Лисичка і журавель».
Вих-тель: Діти, з чого пригощав журавлик лисичку у казці? (З глечика}. Що стоїть перед журавликом на вишитій серветці? (глечик.) Роздивіться, яка форма глечика. У нього вузька шийка, він досить високий. Глечик розписаний квітами, крапочками, лініями. Це Петриківський розпис. Вам подобається цей глечик?
З чого він зроблений ? ( З глини). У кого вдома чи в бабусі є такий глечик? Що бабуся тримає в глечику? Діти, ви хочете, щоб журавлик подарував нам цей глечик? Тоді треба розказати віршик про журавлика. Хто розкаже?
Облітав журавель
Облітав Журавель
Сто морів і сто земель.
Облітав, обходив —
Крила й йоги натрудив.
Мій спитали Журавля:
«Де найкраща є земля?»
Журавель відповідає:
«Краще рідної— немає!» (П.Воронько)

Вих-тель: Тепер журавлик нам подарує глечик. Діти, а хто це поряд із журавликом? (лисичка). Що перед нею стоїть на вишитій серветці? (тарілочка). Якої форми тарілочка? (Круглої). З чого вона зроблена? (З глини). Так, діти, ця тарілочка, так як і глечик, зроблена з глини. Колись давно люди ліпили посуд руками з глини і випалювали на вогні, щоб він був твердий. Подивіться, діти, як гарно розписана ця тарілочка. Що на ній намальовано? Як ви думаєте, чи розіб'ється ця тарілка, якщо впаде на підлогу? ( розіб'ється.)
З цим посудом треба поводитися обережно. Кого лисичка пригощала з тарілочки? Так, журавлика. А ви хочете мати в групі таку тарілочку? Тоді давайте заспіваємо веселу пісню про лисичку.
Пісня «Я Лисичка, я сестричка»
Вих-тель: Тепер лисичка дарує нам тарілочку. Ми вже маємо глиняний глечик і глиняну розписану тарілочку, щоб прикрасити нашу групу.
Подивіться, діти: хто ще прийшов на ярмарок? Хто це? ( півник і мишенята.)
З якої вони казки? («Півник і двоє мишенят»). Що робили мишенята в цій казці? (Танцювали і співали). А що робив півник? (Працював, пік пиріжки). А щоб пиріжки були довго теплі та свіжі, півник склав їх в макітру. Ось це, діти, макітра.. З чого вона зроблена? (з глини.) Якої вона форми? ( круглої.)
Бачите, макітра теж розписана, як і інший глиняний посуд. Що ж, діти, щоб півник подарував нам макітру, згадайте віршики про персонажів цієї казки.

Стоїть півень на току
У червонім чобітку.
Будем півника просити:
Ходи жито молотити.

Загадка про мишку:
Тваринка маленька,
Шубка сіренька,
Хвостик довгенький,
Оченята чорненькі,
Зубки гостренькі.
Вих- тель: Молодці, діти, ви і цих персонажів впізнали, і про них розказали, отже, півник дарує нам макітру. Дякуємо за подарунки всім казковим героям.
Скажіть мені ще раз, чим ми прикрасимо нашу групу? Який посуд поставимо на нашу поличку? ( ми поставимо тарілочку, глечик та макітру.) З чого зроблений цей посуд? ( з глини.)
Фізхвилинка
Два прихлопи, три притопи.
На носок, на каблучок.
Руку вліво, руку вправо —
Ми танцюєм гопачок!
Раз — присіли, два — присіли,
Настрій гарний.
Покрутились, повертілись
І тихесенько ми всілись

Чується стукіт у двері.
Вих-тель: Хтось до нас прийшов? Заходить ведмедик-Михасик
-З якої казки цей ведмедик?( « Три ведмеді»)
- А що ти, Михасик, із собою приніс?
Ведмедик: - У мене є 3 ложки. Я ніяк не можу визначити, із чого вони зроблені? І вирішив прийти до вас, щоб ви допомогли це довідатися. Ви мені допоможете?
Діти: - Так, допоможемо.
Дидактична гра «Назви кубик»
Кубик з дерева, він який? (дерев'яний) –
кубик із пластмаси, він який? (пластмасовий) –
із заліза, він який? (залізний)
Дослід 1.Всі предмети поступово опускаються у воду: кубики не тонуть, а залізний потонув.
Вих-тель: Що ви бачите?
Ведмедик: Тепер я навіть знаю, що пластмаса легше дерева! А залізо найважче й воно відразу тоне. - А можна також перевірити мої ложки?
Діти.: Звичайно!
Дослід 2.
Всі ложки (одна за іншою) опускають у воду й визначають, що залізна - потонула відразу, дерев'яна плаває у воді, а пластмасова - на поверхні води. Ведмедик.: - Як цікаво! Діти а знаєте я дуже полюбляє їсти мед от тільки в мене замало ложок для того щоб пригостити вас, точніше в мене є ложки але вони не стільки красиві як моя, ось подивіться.
(Діти уважно роздивляються)
Вих-тель. Так дійсно, діти а що намальовано на ложці?
Який це розпис?(Петриківський)
Вих-тель . Так , вірно це Петриківський розпис, а ще ведмедик нам приніс фільм про елементи Петриківського розпису, ну як переглянемо?
(Перегляд презентації «Елементи Петриківського розпису»)
Вих-тель. Ну що пригадали елементи Петриківського розпису?
Допоможемо нашому ведмедику прикрасити ложечки?
Пальчикова вправа «Ось моя долонька»
(Самостійна робота дітей за столами)
Вих-тель .Ось погляньте які чудові ложечки ми виготовили для нашого ведмедика. Він вам дякує за допомогу. Тепер він зможе всіх нас пригостити корисним та цілющим медом.

Категорія: Образотворче мистецтво | Додав: alla0971791108
Переглядів: 77 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
0
1
Подайте заявку на сертифікат. Ось тут: http://percha-shodunka.ucoz.ru/forum/13-8-36
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

КАЛЕНДАР
МІНІ-ЧАТ
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
Перша сходинка школяра © 2018
Відповідно до Закону України про авторське право передрук, копіювання, використання авторських матеріалів сайту цілком або частинами тільки з дозволу автора або з обов'язковим зазначенням П.І.Б. автора і розміщенням активного посилання на сайт! Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.