Среда, 24.04.2024, 03:51 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [88]
конспекти
Математика [55]
Літературне читання [56]
Я у світі [14]
Образотворче мистецтво [6]
Трудове навчання [10]
Фізична культура [8]
Основи здоров'я [16]
Відео-уроки [2]
Інформатика [11]
Природознавство [65]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [35]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [4]
Музичне мистецтво [2]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Природознавство – 1 клас - інтегрований урок збору інформації «Про що можна дізнатися в лісі».
26.11.2015, 23:30
Урок: Природознавство
Тип уроку: інтегрований урок збору інформації.
Клас: 1
Тема: «Про що можна
дізнатися в лісі» <br /><br /> Підготувала:
вчитель початкових класів
Морозова
Вікторія Петрівна <br /><br /> Мета:
 Формувати елементи первісних наукових знань про взаємозв’язки в природі, про розумне і бережне ставлення до неї; <br /><br />  Вчити встановлювати залежність між життєдіяльністю рослин і тварин; <br /><br />  Закріплювати раніше здобуті знання із власних спостережень про ліс; <br /><br />  Розвивати зв’язне мовлення учнів під час висловлювання власних думок, мислення, здатність естетичного сприймання; <br /><br />  Виховувати певні норми поведінки в природі, бажання спілкуватися з нею, любов до навколишнього. <br /><br /> Обладнання:
 демонстраційний матеріал за даною тематикою уроку;
 робочий зошит з друкованою основою;
 загадки «Хто в лісі живе?»;
 фото виставка «Ліс і я»;
 знаки поведінки в природі;
 зображення Улянки та Лесика;
 казковий герой «гриб Лісовичок»;
 дівчатка «Лісові дзвоники»;
 хлопчик «Дубочок»;
 дівчинка «Калинка»;
 подарунок від Лісовичка (малюнок - розмальовка). <br /><br /> Тип уроку: інтегрований урок збору інформації.
Методи та прийоми: словесні – пояснення, виступи дітей, робота з індивідуальними картками; наочні – демонстраційний матеріал; практичні –навчальні та ігрові вправи.
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова. <br /><br /> Підготовка вчителя.
Визначення учнів-помічників на уроці, підбір цікавого матеріалу. <br /><br />
Зміст уроку
І. Підготовча частина.
1. Організація класу до уроку. Емоційне налаштування.
Дзвоник всім нам дав наказ –
до роботи швидше в клас.
Будьте уважні й старанні усі,
Сядьте рівненько за парти свої.
2. Актуалізація опорних знань учнів.
а) бесіда за малюнками різних рослин. Вчитель пропонує дітям розглянути малюнки та дати відповіді на запитання Улянки та Лесика.
-- Що таке природа? (Це все, з чим пов’язана людина у світі).
-- А чим схожі дерева між собою? (Мають міцний стовбур, листя).
-- Чим дерева відрізняються від кущів?(Вони мають багато тоненьких стовбурців).
-- А що ж мають трави та квіти? (Тоненьке соковите стебельце).
-- Які спільні ознаки мають ці всі рослини? ( Корінь).
б) практична робота з індивідуальними картками :
- обвести жовтим кольором - дерево;
- зеленим – трав’янисту рослину;
- червоним – кущ.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
1. Сьогодні, діти, у нас незвичайний урок. А куди ми помандруємо, підкаже вам гриб - Лісовичок.
Де ялинки та дуби,
А під кущиком гриби,
І завзятий дятел - стук! -
Гострить дзьобик свій об сук.
Тут живуть хороші друзі:
Їжаки, зайчата сірі…
Здогадались, діти, де ми? (В лісі). <br /><br /> 2. Метод Гронування: <br /><br /> - Діти, ви хочете дізнатися що ж таке ліс?
(Записи роблю в залежності від категорій «Задоволення», «Користь», « Домівка», «Краса».)
Фізкультхвилинка
Озирніться всі навкруг –
Нас вітай, веселий луг! <br /><br /> Ми травичку не зімнемо –
На носочках всі підемо. <br /><br /> Ноги вище піднімаєм,
Кущики ми не ламаєм. <br /><br /> А квіточки обійдем,
Красу лісу збережем. <br /><br /> То йдемо, то біжимо,
У лісочок спішимо. <br /><br /> ІІІ. Опрацювання нового матеріалу.
1. Вступна розповідь вчителя з використанням фото ілюстрації. <br /><br /> - Одного разу я була в лісі. Як там гарно! Непорушно стоять величезні дерева, підносяться високо вгору, до сонця. Подивіться на цю картину. Бачите, який красивий ліс!? У ліс я потрапила за грибами. (Вчитель показує свою фотографію «Збір грибів»). Блукаю лісом, роздивляюсь навкруги. І раптом, бачу, зовсім інший гриб. (Вчитель вивішує картинку гриба мухомора). Пізнали його. Так, це мухомор. Ніжка в нього висока. Шапка яскраво-червона з білими цятками. А ось чому його так назвали, нам розповість мій помічник «Слідопит ГРИБНИК». <br /><br /> Слідопит «Грибник» -- інформаційна хвилинка . <br /><br /> Із дитячої енциклопедії я дізнався дуже багато. Коли виростає гриб-мухомор, його шапка вигинається так, що стає схожою на тарілочку. Пройде дощик , і набереться у тарілочку вода. Настоїться вона на грибі і стане отруйною для мух. Ось чому цей гриб має назву «МУХОМОР». Але для деяких звірів цей гриб корисний, ним лікуються лосі. Тому не треба ці гриби знищувати. <br /><br /> 2. Словесні логічні завдання на засвоєння правил природокористування.
(Вчитель читає невеличке оповідання про «Дзвоники лісу»). <br /><br /> - Миколка з мамою пішли в ліс. Вони вийшли на галявину, і він побачив, що там ростуть блакитні квіти – лісові дзвоники. «Мамо, - попросив син, - давай назбираємо додому квітів». – «Ні, не можна», - відповіла мама. <br /><br /> - Чому мама не дозволила Миколці зірвати квіти додому? На допомогу прийшли лісові дзвіночки. <br /><br /> Слідопит 1. «Лісові дзвоники» -- інформаційна хвилинка .
Мама не дозволила Миколці зірвати квіти, бо вони дуже гарні. Всі квіти є красою лісу. А якщо прийдуть інші люди , і теж захочуть зірвати квіти. Тоді ми не зможемо бачити цю красу, милуватися лісовими квітами.
Слідопит 2. «Лісові дзвоники» -- інформаційна хвилинка .
Ми з мамою дізналися, що у дзвониках на ніч і в дощ ховаються маленькі комашки. Якби Миколка зірвав квіти, то лишив би маленьких мешканців лісу своїх хаток. А ще, коли дзвоники відцвітуть, буде насіннячко, з якого знову виросте нова гарненька квіточка. <br /><br /> 3. Бесіда про рослинний світ лісу з використанням ігрових моментів. <br /><br /> Вчитель:
Діти, ви вже знаєте, що рослини називають зеленим дивом Землі. Дерева - це легені планети. Давайте ми уявимо себе на місці рослинного світу лісу. Подивіться, хто до нас завітав? <br /><br /> (Виступи дітей про дуб та калину). <br /><br /> Слідопит «Дубник» -- інформаційна хвилинка.
А я, дуб - цар лісів, символ слави і краси. Наймогутніше дерево лісу! Росту дуже повільно. Але я старожил кожного лісу. Дуби живуть більше тисячі років. Мій стовбур не дуже стрункий, але він широкий і міцний. Восени з'являються мої дітки - жолуді. Коли дубочків багато росте разом, їх називають дібровами. Ми багаторічні дерева.
Слідопит «Калина» -- інформаційна хвилинка.
А я, калина! Я кущ. У мене багато стовбурів. Я люблю рости на схилах лісів, на берегах лісових річок. Кущі калини вкриваються красивим широким листям. Якщо мене викопати у лісі і посадити біля криниці, то я добре приживусь і там. Цвіту я навесні красивими білими квітами. Пізньої осені на мені достигають червоні ягідки. Я багаторічна рослина. Живуть кущі калини до 30 років. <br /><br /> Фізкультхвилинка (музична про природу).
IV. Закріплення та систематизація набутих знань.
1. Гра «Впізнай хто в лісі живе». (Відгадування загадок). <br /><br /> - Ось і настав час погратися. Відгадайте, кого ще можна зустріти у лісі. <br /><br /> Уночі гуляє, а вдень спочиває.
Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова). <br /><br /> У лісі біля пня біготня і метушня,
народ робочий весь день клопоче. (Мурашки) <br /><br /> Що за дивна непосида
На стежинку шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку
Ви впізнали? Та це ж (Білка).
(На дошці відкриваються картинки із зображенням: сови, мурашки, білки). <br /><br /> 2. Практична робота з індивідуальними картками . <br /><br />  Позначити свій настрій на уроці; <br /><br />  Завдання 1: обвести зеленим кольором рослини, які ростуть у лісі. (Ялинка, дуб, пролісок); <br /><br />  Завдання 2: розглянути листя, плоди, насіння дерев. Для чого рослинам насіння?
1 ряд : з’єднати стрілочками листя дуба з плодами;
2 ряд: з’єднати стрілочками листя каштана з плодами;
3ряд: з’єднати стрілочками листя клена з плодами. <br /><br /> 3. Повторення правил поведінки у лісі за допомогою знаків. <br /><br /> - Мандруючи лісом ми бачили, як він нам потрібен. Що ми можемо зробити щоб мати багато лісів ? <br /><br /> V. Підсумок уроку, рефлексія.
1. Вчитель: У лісі, як і в саду, існують зв’язки між рослинами, комахами, птахами, тваринами. А щоб їх пояснити, ми і надалі будемо вивчати наше довкілля.
-- Чому люди милуються лісом?
-- Чим важливий ліс для лісових мешканців?
-- Чи сподобався наш урок? Що запам’яталось? <br /><br /> 2. Подарунок від гриба - Лісовичка (малюнок - розмальовка). <br /><br /> -- У мене є ще один лист від Лісовичка. Подарунок кожному із вас за гарну роботу на уроці -- малюнок - розмальовка лісових мешканців.
ДОДАТОК.
Природа – це казка, природа – це диво,
Йди і ти у природу щасливо – вона радість людям дає.
Категорія: Природознавство | Додав: viktoriya_morozova77
Переглядів: 891 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 1.8/5
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024