Розвивати уміння складати розповідь за опорною групою лексики, добирати влучні слова для передання власних спостережень , вражень, почуттів, вчити творчо зображувати те, що вражає уяву, формувати початкові уміння складати зв’язне письмове висловлювання, виховувати любов до рідної природи.
Закріпити знання про звукові значення вивчених букв , вдосконалювати навички читання , уміння робити звуковий та звуко-буквенний аналіз слова, збагачувати словниковий запас учнів , виховувати інтерес до читання .
Іванченко Оксана Олександрівна Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 48 Мета: вчити учнів спостерігати за лексичним значенням слова; закріплювати вміння розпізнавати слова, які відповідають на питання хто? що?; розвивати словниковий запас; виховувати бережне ставлення до хліба, повагу до хлібороба. Обладнання: загадки, тлумачний словник, малюнок хлібного лану, колоски.
Тема. Самостійні частини мови. Узагальнення.
Мета: узагальнити знання про іменник, прикметник, дієслово; розвива¬ти вміння відрізняти частини мови за їх лексичним і граматичним значен¬ням; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до навчання; викликати бажання і далі працювати над вивченням частин мови.
Обладнання: гонг, картки з назвами частин мови, програвач, платівки із за¬писами веселої музики для фізкультурних та музичних пауз, таблиця-словник, ребуси.