Понеділок, 05.12.2016, 13:30 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Вчительська скарбничка | Реєстрація | Вхід
МОВА САЙТУ
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [54]
конспекти
Математика [32]
Літературне читання [41]
Я у світі [4]
Образотворче мистецтво [5]
Трудове навчання [7]
Фізична культура [4]
Основи здоров'я [11]
Відео-уроки [2]
Інформатика [9]
Природознавство [42]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [9]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [3]
Музичне мистецтво [1]
ДЛЯ ПОРТФОЛІО
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
ПОШУК ПО САЙТУ
ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ДО СВЯТА
Осталось...
КОМЕНТАРІ
ANATOL сказал(а):

Будь ласка. Чекаю замовлень!


квіточка сказал(а):

Дякую за гарні розтяжки!




НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 2758
Нових за місяць: 95
Нових за тиждень: 16
Нових вчора: 1
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 279
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
ЯКІСТЬ САЙТУ
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner

Головна » Файли » Конспекти уроків » Українська мова

Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Складання речень.
22.10.2016, 14:13
Тема. Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Складання
речень.
Мета:
 вчити учнів спостерігати за лексичним значенням слова;
 закріплювати вміння розпізнавати слова, які відповідають на питання хто? що?;
 розвивати словниковий запас;
 виховувати бережне ставлення до хліба, повагу до хлібороба.
Обладнання: загадки, тлумачний словник, малюнок хлібного лану,
колоски.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
Девіз: Гарно, дружно працювати,
щоб слова навчитись
правильно писати!

ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Вправа 189.
- Які слова відповідають на питання хто? Прочитайте.
- А які слова відповідають на питання що?
- Що означає слово мурашник? селянин?
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. Спостерігає за нашою роботою «Колосок»
1. Робота із загадками (усно).
- Відгадайте загадки і поставте питання до слів-відгадок.
Вправа 190. (Хліб) Акровірш. Пригадайте що це?
• По полю бродить.
Зерно молотить,
жне, косить –
хліба не просить. (Комбайн)
• Хто гнізда свого не має,
яйця іншим підкидає.
Та у лісі в холодку
Все кує: «Ку-ку! Ку-ку!» (Зозуля)
• Без крил летить, без губів свистить,
дерева нахиляє. (Вітер)
• Уночі гуляє, а вдень спочиває,
Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)
2. Тлумачний словниковий диктант. Колективно. Тлумачний словник (показати).
а) Селянин, який вирощує хліб. (Хлібороб)
б) Перший день тижня. (Понеділок)
в) Листяне дерево з білою корою. (Береза)
г) мати батька або матері. (Бабуся)
Ґ) Медоносна комаха, що збирає нектар із квіток. (Бджола)
д) Вічнозелене дерево. (Сосна або ялина)
- Скласти звукову модель слова. Самостійна робота. (письмово в зошиті)
І в. ІІ в.
Бабуся Бджола
3. Робота з підручником.
Вправа 191 (усно)
а)Розгляд малюнків.
- Назвіть кулінарні вироби.
- Поставте до слів питання.
б)Вибіркове списування.
- Випишіть назви виробів з борошна. (Пиріг, вареники, галушки, коржі, пампушки, локшина, млинці.)
- Які ще вироби з борошна виготовляють у ваших сім’ях?
в)Групування слів.
- Які з названих виробів печуть, а які варять? (Печуть: пиріг,коржі. Варять: вареники, галушки, капусняк, каша, локшина, борщ, холодець.)
ІІІ. Фізкультхвилинка.
А ми зерно сіяли, сіяли
У земельку чорную, свіжую.
І з’явилися перші листочки,
Із них повні, тугі колосочки.
До сонечка потягнулись,
І сонечку усміхнулись.

4. Хвилинка поезії. (Читають діти напам’ять)
• Мати рано уставала,
На сніданок готувала
Із вишнями вареники,
Вареники-туленики… (В. Гринько)
• -Мила хмарко,
Хай частіше буде парко,
Проливай дощі-хлющі
На городи, на кущі,
На жита, на пшениці –
Буде хліб нам і млинці … (П. Воронько)
• А їсте ви паляницю,
калачі смачні їсте, -
не забудьте уклониться
хліборобові за те! (М. Познанська)
• Хоч Маша маленька, та вміла така –
Смачні пиріжечки вона випіка,
Пампушки і тістечка, навіть пиріг, -
Я все куштував – одірватись не міг (М. Могилевич)
- Про що ці вірші?
- Чим ви любите смакувати найбільше?
5. Робота з текстом.
Вправа 192.
а)Бесіда за змістом тексту.
- Як ви розумієте заголовок тексту?
- Чому треба берегти хліб?
- Хто розкаже, який шлях проходить хліб від поля до столу? (Використати малюнок хлібного лану)
б)Письмове завдання.
- Спишіть заголовок. Яке це речення за метою висловлювання? (Спонукальне)
6. Творча робота.
Вправа 193.
- Складіть речення за малюнками.
Каліграфічна хвилинка.
ис ня ли лисеня
- Скільки складів у слові? (3 скл.)
- Вимовте звуки цього слова. [ л и с е н` а ] – 6 зв.
- Запишіть 2 речення за зразком вправи. У лисиці лисеня.
Висновок. Слова, які відповідають на питання хто? або що?, є назвами предметів. Це іменники.
7. Вибіркове списування. Біля дошки працює учень.
Вправа 194.
- Спишіть слова, які є назвами предметів.
- Які слова відповідають звуковій моделі?
О -- О == О == О ==
(олень) (осінь)

8. Гра «Метаграми». (Додатково)
а)На неї птах сідає,
вона його гойдає,
а Г на Б змінить –
звірятком стане вмить. (Гілка – білка)
б)З В його у полі, в лісі,
Юний друже, стережися.
З Ш він зовсім не страшний,
З нього що завгодно ший. (Вовк – шовк)
- На які питання відповідають слова-відгадки?
- Що означають ці слова? (Назви предметів)
ІУ. Підсумок уроку. Рефлексія.
- Чого ви навчилися на уроці?
- Чи вмієте ставити питання до слів – назв предметів?
- Чи сподобався вам урок?
У. Домашнє завдання.
Вправа 195, правило с. 91.
- Прочитати вірш.
- Визначити ,яку пору року описано у вірші?
- Поставити питання до виділених слів.
Категорія: Українська мова | Додав: Oksana_Ivanchenko
Переглядів: 42 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
13:30
Вы вошли как: Гость

КАЛЕНДАР
МІНІ-ЧАТ


300
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
Перша сходинка школяра © 2016
Відповідно до Закону України про авторське право передрук, копіювання, використання авторських матеріалів сайту цілком або частинами тільки з дозволу автора або з обов'язковим зазначенням П.І.Б. автора і розміщенням активного посилання на сайт! Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.