Творчі п’ятихвилинки каліграфії та розвитку мовлення
14.05.2013, 01:09
Дані п’ятихвилинки дають змогу вчите-леві вирішити такі завдання: - Покращують каліграфію учнів; - Збільшують їх словниковий запас; - Розширюють кругозір учнів; - Знайомлять з історією походження слів, специфікою їх вживання; - Поліпшують запам’ятовування важких слів; - Закріплюють знання учнів набуті на попе-редніх уроках; - Привчають до аналізу, логічного мислення, свідомого вживання слів; - Розвивають зв’язне мовлення, допитливість; - Виховують любов до книги, бажання пізна-вати світ. П’ятихвилинки слід проводити в 4-му класі замість стандартних каліграфічних хвилинок, які для більшості дітей не цікаві, не викликають в них жодних почуттів. Час відведений на п’ятихвилинки каліграфії не буде витрачений даремно. Результати будуть відчутні.