Конспект уроку читання у 4 класі «Видатні українські письменники»
08.03.2018, 20:31
Тема: Перевір свої досягнення з теми «Видатні українські письменники» Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Видатні українські письменники»; вчити порівнювати, співставляти опрацьовані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. Хід уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Девіз уроку: «Пам’ятайте,милі діти, Хлоп’ята й дівчата! Щоб успіхи чудові мати Треба гарно всім читати.»
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Гра «Хтокраще?» Конкурс на краще виразне читання по пам’яті вірша Максима Рильського «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?». Визначення головної думки прочитаного. — Поміркуйте, чому в останньому рядку слово Людина написано з великої літери. - Як би визакінчили речення«Бути справжньою людиною — це...»? -Які людські якості треба у собі розвивати, а відяких позбавлятися?
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Який розділ ми завершили вивчати? — Сьогодні ми підіб’ємопідсумкироботи за розділом «Видатні українські письменники». Перевіримо здобутізнання, узагальнимо вивчений матеріал.
ІV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1.Гра «Чи уважний ти читач?» Тестування 1.Запиши імена видатних українських письменників. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2.Хто автор цих творів? «Про себе»___________ «Поет- каменяр»____________, «Лисичка-кума»___________ «Де не глянь- колоски»_______________________, «Дитинство»_____________________________. 3.До яких жанрів належать прочитані твори у розділі«Видатні українські письменники»? 4.«Чиї це слова?» Прощай, гаю милий! І ти, дубемійвисокий, Друже мій єдиний.
___________________________________________ *-Ото дурний! Зачепив за дубовий коріньта йтягне! _____________________________________ *-Я не в Моренці, а в Кирилівку йду. ____________________________________________________ *- А в книжках хіба неправду пишуть? Ти сама казала, що «Кобзар» — то свята правда_____________________________________________________________________________ 5.До чого спонукає вірш «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?»________________________________ ___________________________________________________________________________________ 6.Що тебе вразило,здивувало в розповідях про життя видатних письменників? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Фізкультхвилинка 2. Конкурс на краще виразне читання з пам’яті улюбленого вірша 3. Конкурс знавців поезії Гра «Доповни рядочок» -Вітер з гаємрозмовляє, Шепче з осокою, Пливечовен по Дунаю... -Франко — то гордість і окраса Свого народу і землі. Він, мов молодший брат Тараса... -Моя душа ніколи не забуде Того дарунка, що весна дала; Весни такої не було й не буде... ПІДСУМОК УРОКУ — Якийрозділ завершили вивчати? — Якийтвір з цьогорозділусподобавсянайбільше? ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підготуватив ідповіді на запитання (с. 115).