Вівторок, 19.06.2018, 23:02 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Українська мова [83]
конспекти
Математика [51]
Літературне читання [55]
Я у світі [13]
Образотворче мистецтво [6]
Трудове навчання [10]
Фізична культура [7]
Основи здоров'я [16]
Відео-уроки [2]
Інформатика [11]
Природознавство [62]
Русский язык и чтение [7]
Іноземна мова [18]
Англійська, німецька, італійська і т.д.
Етика [4]
Музичне мистецтво [2]
ДЛЯ ПОРТФОЛІО
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
ПОШУК ПО САЙТУ
ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ДО СВЯТА
Осталось...
КОМЕНТАРІ
квіточка сказал(а):

Надішліть мені на пошту!


levik3008 сказал(а):

Нічого не розумію.. можливо я щось не так роблю, я завантажила документ!?


квіточка сказал(а):

І, де вони ті тексти?



НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 3976
Нових за місяць: 5
Нових за тиждень: 2
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 296
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
ЯКІСТЬ САЙТУ
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner

Головна » Файли » Конспекти уроків » Літературне читання

Мандруємо стежками рідного краю. Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна.» (літературне читання) Форми земної поверхні України і
11.04.2018, 09:23
Тема. Мандруємо стежками рідного краю.
Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна.» (літературне читання)
Форми земної поверхні України і свого краю. (природознавство)
Мета.
Формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять, мовлення, мислення); громадянська компетентність (формувати патріотичне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю, усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ;), екологічна компетентність. Предметних та міжпредметних компетентностей: комунікативної та літературної. Формування наскрізних вмінь: читати з розумінням, уміти логічно обґрунтовувати позицію, висловлювати власну думку, уміти співпрацювати з іншими.

Матеріали до уроку
1. Повідомлення теми та мети уроку
- За поданими малюнками спрогнозуйте тему уроку (звернути увагу на рельєф мандрівки)
(прогнозування)
2.Самостійне читання учнями вірша Л.Костенко «Усе моє, все зветься Україна»
3. Робота в парах «читання для друга»
4. Читання вірша на конкурсі «Україна має таланти»
5. Складання тлумачного словника:
Не тямлю, незрадливо, нетлінна.
6.Вправи на інтелектуальний розвиток
 Учням пропонується пригадати твори українських поетів, які порівнювали красу української природи з раєм. (Т.Шевченко)
 Складання колективного авторського вірша про рідний край (починає вчитель, а учні по черзі придумують римовані рядки)
Коли погляну я в віконце
Побачу, як мені сміється сонце.
……………………………………
5. Вправа, що дозволяє використати власний досвід дітей.
Учням, демонструються краєвиди України, після чого вони можуть самі назвати деякі форми земної поверхні, що зустрічаються на території нашої Батьківщини, а також вилучити зайвий малюнок.
6. Клас ділиться на 5 груп (принцип поділу розраховуємось по назвах пальців)
Кожній експертній групі дається картка з визначеннями: гори, рівнини, горби, яри, балки. Учні повинні за визначений час опрацювати інформацію, а потім експерт презентує свій виступ перед класом, позначаючи на дошці рівень розташування даних форм земної поверхні.
7. Робота з картою
1 група – знайти і показати на карті височини України (Волинська, Подільська, Придніпровська, Донецька, Приазовська)
2 група – низовини (Поліська, Придніпровська,Причорноморська)
3 група – гори (Карпатські, Кримські)
8. Перегляд презентації про гори України.
9. Встановити відповідності.
Говерла Гори Карпати 1545 метрів
Роман-Кош Кримські гори 2061 метр
10. Вправа «Займи позицію»
Учням пропонується вибрати місце проживання: гори, рівнини, яри та балки.
Пояснити свій вибір.
11. Підбиття підсумків, рефлексія.
- Покажіть на карті найбільші гори, височини і рівнини України.
- Де ви бачили яри, балки?
- Чому утворюються яри? Доведіть, що яри – це «рани» на поверхні землі.
- Як, на вашу думку, потрібно боротися з ярами?
12. Домашнє завдання
Вивчити вірш Л.Костенко напам’ять, розробити план збереження родючих земель на території України.
Категорія: Літературне читання | Додав: Танічка123
Переглядів: 54 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

КАЛЕНДАР
МІНІ-ЧАТ
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
Перша сходинка школяра © 2018
Відповідно до Закону України про авторське право передрук, копіювання, використання авторських матеріалів сайту цілком або частинами тільки з дозволу автора або з обов'язковим зазначенням П.І.Б. автора і розміщенням активного посилання на сайт! Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.