Вівторок, 28.02.2017, 08:36 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Вчительська скарбничка | Реєстрація | Вхід
МОВА САЙТУ
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Статті [5]
Діагностика [2]
Програми [2]
Зошити, тестування [2]
Конспекти занять [5]
ДЛЯ ПОРТФОЛІО
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
ПОШУК ПО САЙТУ
ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ДО СВЯТА
Осталось...
КОМЕНТАРІ

fotiniyababorina сказал(а):

Надіслала.


квіточка сказал(а):

Надішліть мені на пошту! 23_12svetlana@mail.ru



НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 3029
Нових за місяць: 137
Нових за тиждень: 15
Нових вчора: 2
Нових сьогодні: 2
OnLine
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 284
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
ЯКІСТЬ САЙТУ
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner

Головна » Файли » Майбутній першокласник » Конспекти занять

Конспект корекційного заняття для дітей із ЗПР. В гості казка завітала і усім допомагала.
04.12.2016, 18:36
Мірошниченко Інга Арнольдівна
вчитель-дефектолог
Комунального закладу "Спеціального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №40 "Вогник"
Дніпропетровської області
Україна
Конспект корекційного заняття для дітей із ЗПР. В гості казка завітала і усім допомагала можна використовувати на заняттях з розвитку мовлення. Заняття буде цікавим як для дошкільників, так і учнів початкових класів; корисним для вихователів та учителів початкових класів.
Розвивати у дітей такі процеси як пам’ять, мовлення, мислення; формувати правильну артикуляцію звуків, навички комунікативності, координації рухів та розвивати дрібну моторику рук; збагачувати словниковий запас вихованців; формувати вміння висловлювати свою точку зору; виховувати любов до казок, повагу і бережливе ставлення до природи, повагу один до одного.

Хід заняття
І. Початковий етап
1. Привітання
- У гості казка завітала
Добра всім побажала
Скажемо їй «Добрий день!»
Хай плідно пройде наш день.
- Зараз уявімо себе звірятами, та спробуємо привітатися як вони: ведмідь, вовк, їжачок, сорока, зозуля.
- Які ви молодці! А спробуйте привітатися за допомогою міміки і жестів, як сонечко вітається з нами вранці.
2. Гра «Павутинка»
- Я маю ось такий клубочок, який ми будемо передавати один одному говорячи певне побажання.
3. Мотивація діяльності
- Сьогодні до нас у гості завітала казка з помічниками. Вони приготували для вас велику кількість завдань. Тож розпочнемо нашу подорож із помічниками казки.
ІІ. Основний етап
1. Вправа «Назви одним словом»
- Розпочнемо нашу подорож разом із казковим героєм Незнайко. Як відомо, він дуже здібний хлопчик до навчання, але у нього не завжди виходить.
- Що ви знаєте про Незнайка?
- Він завітав до нас із грою «Назви одним словом». Потрібно перелічені слова назвати одним узагальнюючим словом.
Мета: розвивати мислення, збагачувати словниковий запас та мовлення учнів.
а) калина, ліщина,… - це
б) помідор, огірок, капуста,… - це
в) ялина, верба,… - це
г) курка, гуска, індик,… - це
2. Вправа «Встав букви і вилучи зайвий предмет»
Мета: розвиток логічного мислення, синтезу, збагачення словникового запасу.
- Ось до нас завітала хитра лисичка, яка зі слів забрала букви, що позначають голосні і приголосні звуки.
М.р.зГ.з.тД.в.ий
с.ігкн.г. в.л.к.й
л.дж.рн.лк.р.тк.й
к.в.нк.шав.да
- Молодці! А тепер допоможіть лисичці визначити зайвий предмет у кожному стовпчику.
3. Гра «Молекули»
- Далі нас зустрічає Мауглі, який пропонує вам пограти у гру «Молекули»
Мета: вдосконалювати комунікативні навички учнів, координацію рухів та просторові орієнтації та вчити учнів швидко реагувати на ситуацію.
- За командою «Хаос» ви рухаєтесь по колу (або іншій обмеженій території), коли чуєте команду «Молекули по двоє (троє, четверо, п’ятеро)» - шукаєте пару і піднімаєте руки вгору.
4. Скоромовка
Мета: розвиток правильної артикуляції звуків, пам’яті, правильної, чіткої вимови, уваги, мовлення, слухового сприймання.
- Зустрічає нас наступний герой казки – Маша, яка приготувала для вас завдання вивчити скоромовку, а потім розповісти її другу ведмідю.
Шило шубку Шурі шило,
Шовком, шерстю, шви обшило.
Вийшла шубка прехороша -
Нашій Шурі на порошу.
- Який звук часто повторюється у скоромовці?
5. Звукова гімнастика
Мета: розвиток артикуляції звуків, уяви учнів.
- А зараз уявіть, що ви бджілка. Який звук ми чуємо від них? ([дж])
- Вимовляємо [дж]. І ось ви летите серед поля і раптом бачите яскраву, гарну, пахучу квітку – ви радісно направляєтесь до неї і сідаєте на її пелюстку – і побачили, що на іншій пелюстці сидить фея «Добра» і усміхається вам!
6. «Я у світі казки»
Мета: розвиток дрібної моторики, фантазії, мислення, створення позитивного настрою і емоцій.
- Зробіть подарунок казці і її героям. Намалюйте фарбами, за допомогою пальчиків, себе у казці.
7. Гра «Колобок»
Мета: розвиток мислення, кмітливості, логіки, збагачення словникового запасу, бажання бути активним.
- Стрибає нам на зустріч Колобок. Вам потрібно якомога швидше відгадати зашифровані слова. (Пропонуються відомі прислів’я, легенди, приказки, рядки з пісень, крилаті фрази у яких одне слово (бажано ключове) замінене словом «колобок»)
1. Витріщив очі, як колобок на нові ворота.
2. Хто рано встає, тому колобок є.
3. Колобок не вовк, у ліс не втече.
4. Дощ ллє, як із колобка.
ІІІ. Заключний етап
1. «Танець Феї Драже»
Мета: розвиток емоційної сфери, вчити висловлювати власну думку, привчати до прекрасного.
- Зараз ми прослухаємо музичний твір П.І. Чайковського «Танець Феї Драже».
- Які емоції у вас виникли?
2. «Квітка настрою»
- У кожного з вас є різнокольорові пелюстки - «сумних» і «веселих» кольорів. Створіть свою власну квітку. Потім ми створимо галявину з ваших квітів.
3. Бесіда
- Які враження у вас від заняття?
- З ким ви зустрілися сьогодні?
- Що було для вас найважчим?
- До побачення!
Категорія: Конспекти занять | Додав: Мира
Переглядів: 88 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

КАЛЕНДАР
МІНІ-ЧАТ
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
Block title
Національна гаряча лінія
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
Перша сходинка школяра © 2017
Відповідно до Закону України про авторське право передрук, копіювання, використання авторських матеріалів сайту цілком або частинами тільки з дозволу автора або з обов'язковим зазначенням П.І.Б. автора і розміщенням активного посилання на сайт! Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.