Конспект заняття з формування зв'язного мовлення з використанням інноваційних технологій (Технології Гавриш, кіл Луллія, мнемотехніки, нао
08.07.2017, 12:27
Тема: Подорож до країни Мультляндії Мета : Корекційно-розвиваючі завдання: активізувати мовну і розумову діяльність дітей; розвивати увагу і уяву; розвивати кругозір і світогляд. Корекційно - навчальні завдання: формувати вміння складати творчі розповіді; удосконалювати навичку орієнтування на площі корректурной таблиці (технологія Гавриш Н.В.); Корекційно - мовні завдання: розвивати вміння підбирати якісні прикметники до іменників; вправляти в перетворенні простої фрази в поширену шляхом введення порівняльного обороту з використанням мнемодоріжок; вправляти в складанні простого розповідного речення з прийменниками -В, -НА, -під, -Між, -Треба за допомогою кіл Луллія узгоджувати різні частини мови в роді, числі, відмінку; удосконалювати навичку складання речень з опорою на зорові орієнтири; використовувати в активному словнику імена мультиплікаційних персонажів; Корекційно - виховні: формувати культуру спілкування, вміння вислухати співрозмовника; виховувати активність, ініціативність, самостійність.) Тип: ( індивідуально-групові заняття(до 8 дітей) Вид: (комплексне) Обладнання: Демонстраційна наочність: мультиплікаційні персонажі, кола Луллия, коректурні таблиці. Роздатковий матеріал: індивідуальні картки для складання речень, фотоапарати, схеми для складання речень. Хід заняття -Діти, а ви любите дивитися мультфільми? -Так. -А ви знаєте, як називається ця країна? -Країна в якій створюються мультфільми називається Мультляндія. -А як ви думаєте хто в ній живе? -Лунтік, Чебурашка, свинка Пеппа, Фіксікі .... (Презентація) - Бажаєте відправитись в подорож в цю цікаву, чарівну країну? -Так. -А на чому ж ми туди вирушимо? -На літаку, на поїзді, на машині ... .. - Це чарівна країна, дістатися туди ми зможемо лише за допомогою чаклунства .У мене є чарівний порошок. - А що потрібно з собою взяти, щоб наша подорож запам'яталося нам назавжди? -Фотоапарат (одягаємо фотоапарати) порошок чарівний Ти нам поможи І в країну Мультляндія Діток віднеси. -Куди ж ми потрапили? (Чуємо плач) ПЛАЧЕ. Я така не красива, зі мною ніхто не товаришує. -Хто це? - Свинка Пеппа. -А чому ти плачеш? -Мені дуже сумно зі мною ні хто не грає. Я не цікава, не красива. -Не плач ми тобі допоможемо. Гра « Комплемент» Гра «Яка свинка Пеппа» (схеми) -Дякую, тепер у мене гарний настрій. -Ну що діти нам пора прощатися з Пеппою. Давайте зробимо фотографію на пам'ять. -Де наш чарівний порошок. порошок чарівний Ти нам поможи У новий мультик Діток віднеси. -Куди ж ми потрапили? -Привіт ! Я Сімка, а я Нулік. -Що ви робите? -Дім Дімич розгубив всі іграшки, а ми придумали чарівне колесо за допомогою якого він зможе їх знайти. Хочете з нами? (Кільця Луллія -використання прийменників) Фотографія на пам'ять. Вирушаємо далі. порошок чарівний Ти нам поможи У новий мультик Діток віднеси. Чути суперечку. Це моя картинка, Ні це моя картинка Я викладу це речення, Ні я викладу - Ви вгадали хто це сперечається? -Ну звичайно Вупсень і Пупсень. -Що ви вже не поділите? (Переплуталися картинка) Ми збираємося йти до школи і вчитель нам дала завдання навчитися складати речення за картинках. Гра «Склади речення» -Молодці, допомогли ,склали речення і тепер Вупсень і Пупсень зможуть розповісти про своїх друзів. Фотографія на пам'ять. порошок чарівний Ти нам допоможи У новий мультик Діток віднеси. -Послухайте, хтось розмовляє. (Бараш мріє) Якби я був чарівником, я б робив тільки добрі справи. Я б прикрасив все квітами, на деревах росли б тільки шоколадні цукерки ... Привіт, Бараш, що ти робиш? - Я дуже люблю мріяти. Гра «Якби ...» Якби я був Лунтіком .... Якби я був роботом ... -Спасибі, Бараш, але нам пора повертатися до дитячого садка. Фотографія на пам'ять. Ми зараз відправимо наші фотографії казковому фотографу, а коли повернемося до групи вони будуть вже там. порошок чарівний Ти нам допоможи В дитячий садок Діток віднеси. Фотоколаж. -Вам сподобалося? Кого ви зустріли? -З якими з героїв сподобалося грати? ....