Вівторок, 06.12.2016, 19:01 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Вчительська скарбничка | Реєстрація | Вхід
МОВА САЙТУ
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Статті [4]
Діагностика [2]
Програми [2]
Зошити, тестування [2]
Конспекти занять [4]
ДЛЯ ПОРТФОЛІО
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
ПОШУК ПО САЙТУ
ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ДО СВЯТА
Осталось...
КОМЕНТАРІ
ANATOL сказал(а):

Будь ласка. Чекаю замовлень!


квіточка сказал(а):

Дякую за гарні розтяжки!




НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 2763
Нових за місяць: 97
Нових за тиждень: 13
Нових вчора: 1
Нових сьогодні: 4
OnLine
Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 279
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
ЯКІСТЬ САЙТУ
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner

Головна » Файли » Майбутній першокласник » Статті

Бесіда "Адаптація першокласників до школи"
30.03.2012, 16:36

Адаптація до школи

Однією з найбільших проблем першокласника є адаптація до школи, тобто період пристосування до умов та вимог нового середовища. Результатом адаптації є пристосованість як особистісна якість, що виступає показником здатності дитини орієнтуватися та впливати на довкілля.
  Вступ до школи змінює весь спосіб життя дитини. Це пов’язано з новим і важливим видом діяльності — навчанням, із новим типом стосунків з однокласниками і дорослими. Період входження дитини у шкільне життя, тобто соціально-психологічна адаптація до нових умов, у кожного першокласника проходить по-різному. Отже важливо, щоб дитину в цей період підтримували як педагоги, так і батьки.
  Перші п’ять-сім днів шкільного життя діти знайомляться з однокласниками, з новим режимом дня. Унаслідок реакції на незвичну обстановку у першокласників може виникнути психічне напруження. Деякі учні хворобливо реагують на зміни умов життя: у них порушується сон, апетит, знижується опір організму хворобам. Усе це позначається на працездатності, дитина втрачає інтерес до школи, навчання. Через півтора-два місяці фізичне і психічне самопочуття дитини стабілізується, але за умови врахування дорослими психічного стану та вікових особливостей дітей.
  Як відомо, рівень розвитку першокласників дуже різний. А успіх в адаптації дитини до нового середовища залежить від її готовності до школи, стану здоров’я, віку, з якого вона почала навчатися, режиму дня. Кожен першокласник має свій індивідуальний рівень адаптації до школи.
  Діти з високим рівнем адаптації позитивно ставляться до школи, уважно слухають настанови вчителя, легко засвоюють навчальний матеріал, самостійно виконують доручення, легко входять у контакт із ровесниками. Як правило, це самостійні, цілеспрямовані, добре підготовлені до школи діти, у яких раціональність переважає імпульсивність.
   Діти із середнім рівнем адаптації також позитивно ставляться до школи, розуміють навчальний матеріал, але їх більше приваблює емоційна сторона уроку, наочність.
   Діти з низьким рівнем адаптації байдуже ставляться до навчання, часто порушують дисципліну. їх необхідно постійну контролювати, оскільки працювати самостійно їм дуже важко. Найчастіше ці діти не підготовлені до школи, з неблагополучних сімей, із нестійким типом нервової системи.
  Іноді до цієї групи потрапляють і здібні діти. Річ у тому, що успішність дитини за недостатньої психофізіологічної готовності до навчання досягається доланням надзвичайного напруження, яке призводить до втоми і виснаження, а доволі часто і до нервових розладів.
  Таким дітям необхідна увага батьків, особливий режим. Перед вступом до школи бажано переглянути додаткове навантаження першокласника, розробити чіткий розклад дня, продумати відпочинок.
  Допомога у кожному конкретному випадку має бути цілеспрямованою і систематичною. Батьки, учитель і психолог мають діяти злагоджено. Це одна з основних і важливих умов позитивного адаптаційного періоду.

 

Категорія: Статті | Додав: квіточка
Переглядів: 349 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com

Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
19:01
Вы вошли как: Гость

КАЛЕНДАР
МІНІ-ЧАТ


300
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
Перша сходинка школяра © 2016
Відповідно до Закону України про авторське право передрук, копіювання, використання авторських матеріалів сайту цілком або частинами тільки з дозволу автора або з обов'язковим зазначенням П.І.Б. автора і розміщенням активного посилання на сайт! Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.