Субота, 21.09.2019, 11:51 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Статті [11]
Діагностика [2]
Програми [2]
Зошити, тестування [2]
Конспекти занять [12]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
Wvalia
1
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4256
Нових за місяць: 29
Нових за тиждень: 5
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

ЯКІСТЬ САЙТУ
ДО СВЯТА
Осталось...
НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 13.03.2019
Ответов: 376
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 10.12.2018
Ответов: 51
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 10.10.2018
Ответов: 7
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Картотека ігор з розвитку мовлення
08.07.2017, 12:34
"Закінчи речення"
Мета: вчити вживати складнопідрядні речення
• Мама поклала хліб... куди? ( у хлібницю)
• Брат насипав цукор... куди? ( в цукорницю)
• Бабуся зробила смачний салат і поклала його... куди? ( в салатницю)
• Тато приніс цукерки і поклав їх ... куди? (у цукерницю)
• Марина не пішла сьогодні в школу, тому що... ( захворіла)
• Ми включили обігрівачі, тому що... (стало холодно)
• Я не хочу спати, тому що... ( ще рано)
• Ми поїдемо завтра в ліс, якщо... (буде хороша погода)
• Мама пішла на ринок, щоб... (купити продукти)
• Кішка залізла на дерево, щоб...(врятуватися то собаки)

"Кому частування?"
Мета: вживання важких форм іменників
Логопед каже, що в кошику подарунки для звірів, але боїться переплутати кому що. Просить допомогти. Пропонуються картинки із зображенням ведмедя, птахів - гусей, курей, лебедів, коня, вовка, лисиці, рисі, мавпи, кенгуру, жирафа, слона. Кому мед? Кому зерно? Кому м'ясо? Кому фрукти?

"Назви три слова"
Мета: активізація словника
Діти стають у шеренгу. Кожному учаснику по черзі задається питання. Потрібно, роблячи три кроки вперед, давати з кожним кроком три слова-відповіді, не сповільнюючи темпу ходьби.
• Що можна купити? (плаття, костюм, штани)
• Що можна варити? Що можна читати? Чим можна малювати? Що може літати? Що може плавати? Що (хто) може скакати? І т. д.

"Хто ким хоче стати?"
Мета: вживання важких форм дієслова
Дітям пропонуються сюжетні картинки із зображенням трудових дій. Чим зайняті хлопчики? ( Хлопчики хочуть зробити макет літака) Ким вони хочуть стати? (Вони хочуть стати льотчиками). Дітям пропонується придумати речення зі словом хочемо чи хочу.

"Зоопарк"
Мета: розвиток зв'язного мовлення.
Діти сідають у коло, отримуючи по картинці, не показуючи їх один одному. Кожен повинен описати своє тварина, не називаючи його, за таким планом:
1. Зовнішній вигляд;
2. Чим харчується.
Для гри використовуються "ігрові годинник". Спочатку крутять стрілку. На кого вона вкаже, той починає розповідь. Потім обертанням стрілки визначають, хто повинен відгадувати описуване тварина.

"Порівняй предмети"
Мета: розвиток спостережливості, уточнення словника за рахунок назв
деталей і частин предметів, їх якостей

У грі можна використовувати як речі та іграшки, однакові за назвою, але відрізняються якимись ознаками або деталями, так і парні предметні картинки. Наприклад, два відра, два фартуха, дві сорочки, дві ложки і т. д.
Дорослий повідомляє, що в дитячий садок прислали посилку. Що ж це? Дістає речі. "Зараз ми їх уважно розглянемо. Я буду розповідати про речі, а хтось з вас про інше. Розповідати будемо по черзі".
Наприклад: Дорослий: "У мене ошатний фартух".
Дитина: "У мене робочий фартух".
Дорослий: "Він білого кольору в червоний горошок".
Дитина: "А мій - темно-синього кольору".
Дорослий: "Мій прикрашена мереживними оборками".
Дитина: "А мій - червоною стрічкою".
Дорослий: "У цього фартуха по боках дві кишені".
Дитина: "А у цього - один великий на грудях".
Дорослий: "На цих кишенях - візерунок з квітів".
Дитина: "А на цьому намальовані інструменти".
Дорослий: "У цьому фартусі накривають на стіл".
Дитина: "А цей одягають для роботи в майстерні".

"Хто ким був чи що чим було"
Мета : активізація словника і розширення знань про навколишній
Ким або чим раніше був курча (яйцем), кінь (лошам), жаба (головастиком), метелик (гусеницею), черевики (шкірою), сорочка (тканиною), риба (икринкой), шафа (дошкою), хліб (борошном), велосипед (залізом), светр (шерстю) і т. д.?

"Назви якомога більше предметів"
Мета: активізація словника, розвиток уваги
Діти стають у ряд, їм пропонується по черзі називати предмети, які їх оточують. Назвавши слово - робить крок вперед. Виграє той, хто правильно і чітко вимовляв слова і назвав більшу кількість предметів, не повторюючись, і таким чином опинився попереду всіх.

"Підбери риму"
Мета: розвиває фонематичний слух
Вихователь пояснює, що всі слова звучать по-різному, але є серед них і такі, які звучать трошки схоже. Пропонує допомогти підібрати слово.
По дорозі йшов жучок,
Пісню співав у траві ... (цвіркун).
Можна використовувати будь-які вірші або окремі рими.
"Назви частини предмета"
(збагачення словника, розвиток уміння співвідносити предмет і його частини).
Вихователь показує картинки із зображенням будинку, вантажівки, дерева, птахи і т. д.
I варіант: діти по черзі називають частини предметів.
II варіант: кожна дитина отримує малюнок і сам називає всі частини.
Категорія: Статті | Додав: Ольга8898
Переглядів: 283 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/4
Всього коментарів: 0
avatar
КОНКУРС САЙТІВ
конкурс сайтов
Голосуй за нас
Щоб проголосувати за сайт, 
необхідна авторизація. 
Після чого нажміть 
на ссилку - 
ГОЛОСУЙ ЗА НАС.
Перейдете на іншу сторінку
і там проголосуйте. 
ДЯКУЮ за участь 
в житті сайту!
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 358
Количество постов: 281


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2019