«Оптимізація процесу вивчення віршів у дітей з ППР за допомогою мнемотаблиць»
29.01.2017, 01:51
Поради педагогам та батькам на тему: «Оптимізація процесу вивчення віршів у дітей з ППР за допомогою мнемотаблиць»
Підготувала:Мірошниченко Інга Арнольдівна
Кам’янське 2017р.
При вивченні віршів особливе місце займає використання мнемотаблиць. Мнемотаблиця – це схема, в яку закладена певна інформація. Вона поділяється на 4-9 частин (в залежності від віку дітей та рівня їх розвитку).
Під дашок трикутний, стану я сміливо. Бо дашок трикутний, захова від зливи.
Сонечко на небі сяє – форму кола воно має. І тарілка, і годинник. Кругле завжди колесо – у парку, і в авто.
Наш квадрат – фігура вправна, кубик він, картина гарна. Печиво смачне квадратне, без даху – квадратна хата. Два трикутники склади – так квадрат зробив вже ти.
Цей трикутник, просто диво перетвориться сміливо на прикрашену ялинку, на дитячу пірамідку. Дах будинка, вушко білки.
І на гострий кінчик стрілки Три сторони, три кути Гратись з ним можеш ти.