Календарне планування уроків з курсу «Основи здоров’я» у 3 класі
(за підручником Бех І.Д., Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Страшко С.В.
«Основи здоров’я», 3 клас)
№ уроку Тема уроку Стор. Дата
Здоров’я людини (3 години)
1. Здоров’я та розвиток людини. Показники здоров’я. Вчуся самос-тійно слідкувати за своїм зростом та масою тіла. П.р. Вимірюван-ня частоти пульсу. 6-11
2. Джерело здоров’я. Природне та соціальне середовище , основні чинники що впливають на здоров’я . 12-15
3. Здоровий спосіб життя. Звички та здоров’я. П.р. Складання пра-вил здорового способу життя. 16-21
Здорове тіло (7 годин)
4. Працездатність людини. Природні ритми і здоров'я. Режим дня та працездатність. Освітлення на робочому місці. П.р. Вправи для підвищення працездатності. 23-27
5. Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом. Біль у м’язах. 28-31
6. Гігієна одягу та взуття. Традиції та сучасність. Охайність та осо-биста гігієна. 32-35
7. Як захиститися від простуди. Корисні та шкідливі мікроби. Захис-ні сили організму. Профілактика інфекцій що передаються конта-ктним і повітряно-крапельним шляхом. П.р. Моделювання поведі-нки під час епідемії грипом. 36-41
8. Здорове харчування. Джерело енергії та росту. Вітаміни та мікро-елементи. Вибір продуктів харчування та їх вплив на здоров'я. 42-45
9. Проблеми харчування. Харчові добавки. Харчові отруєння. П.р. Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів. 46-49
10. Дослідження шкідливих продуктів харчування (чіпси, сухарики, солодкі газовані напої). 50
Серед людей (17 годин)
11. Дружний клас. Взаємодія з іншими людьми. П.р. Обговорення української народної казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь, щука і рак». 52-55
12. Дружня родина. Взаємодопомога членів родини. Сімейні традиції. П.р. Як подарувати радість іншим. 56-59
13. Як стати толерантним. Толерантність та її ознаки. П.р. Обгово-рення літературних джерел про толерантність. 60-63
14. Школа спілкування. Ефективне спілкування. Вміння слухати. П.р. Як попросити про послугу чи допомогу. 64-67
15. Запобігання конфліктам та правила їх розв’язання. П.р. Моделю-вання ситуації мирного розв’язання конфліктів з однолітками. 68-71
16. Шкідливі звички і здоров'я. Запобігання вживання тютюну та ал-коголю. П.р. Моделювання ситуації відмови від небезпечної про-позиції. 72-75
17. Комп'ютер і здоров'я. Вплив комп’ютерних ігор на здоров'я дітей. Безпека в мережі Інтернет. Підсумкові завдання. 76-80
18. Безпека вдома. Традиції та сучасність. Правила користування джерелами водопостачання. П.р. Рольова гра «Викликаємо служ-би 101, 102, 103, 104». 82-85
19. Пожежна безпека. Правила користування електроприборами. 86-87
20. Електричній струм. Як уникнути ураження електричним струмом. П.р. Ознайомлення зі знаками про небезпечне ураження струмом, про легкозаймисті речовини. 88-91
21. Обережно газ. Як користуватися газовою плитою. П.р. Ситуація гра «Як діяти при витоку газу». 92-95
22. Дорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовос-ті. Гальмівний шлях автомобіля. Поведінка біля залізничної колії. 96-99
23. Залізничний переїзд. Дорожні знаки. П.р. Моделювання ситуацій дорожнього руху з дорожніми знаками. 100-103
24. Безпека на вулиці. Правила поведінки дітей на дворі. Небезпечні місця. Безпека велосипедиста. 104-107
25. Відпочинок на природі, його оздоровче значення. Одяг та речі для прогулянки на природі. Правила поведінки. 108-111
26. Сам собі рятувальник. Поведінка в автономній ситуації (якщо за-губився, заблукав у лісі, горах, степу). 112-115
27. Проект «Засвітись» (використання лікерів ). 116
Здоровий дух (5 годин)
28. Характер людини. Зовнішність і характер. Характер і здоров'я. П.р. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв. 118-120
29. Самооцінка характеру. П.р. Визначення рис власного характеру. 121-123
30. Учись учитися. Умови успішного навчання. П.р. Вправи на трену-вання зорової і слухової пам'яті та концентрації уваги. 124-129
31. Уява та здоров'я. Творчі здібності. Фантазії і реальність. Профіла-ктика емоційного напруження. 130-132
32. Проект «Здоровим бути модно» (казка,малюнка, плаката, виступу тощо). 133
33. Вчимося відпочивати. Втома та здоров'я. Який відпочинок най-кращий. Способи релаксації. П.р. Створення колажу «Що прино-сить мені радість». 124
34. Правила поведінку влітку. Підсумковий урок.
Джерело: http://Навчальна програма |