Вторник, 23.04.2024, 22:49 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Мої статті [20]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Підтягування на низькій перекладині (контроль). Рухливі ігри.
Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Підтягування на низькій перекладині (контроль). Рухливі ігри.


Урок фізичної культури в 1 класі
Тема: Організуючі, стройові та загальнопідготовчі вправи. Підтягування на низькій перекладині (контроль). Рухливі ігри.


Завдання: Перевірити стан фізичної підготовленості (силу).
Розвивати швидкість, спритність, точність засобами рухливих ігор.
Сприяти фізичному розвиткові учнів.
Виховувати почуття взаємодопомоги.

Місце проведення: шкільний стадіон.
Інвентар: скакалки, прапорці, м’яч.
Хід уроку:
(Вихід дітей з речівкою):
Радий завжди 1 клас,
Всіх гостей любити
Просимо зустріти нас
Й строго не судити!

Вчитель: Клас! Рівняйсь! Струнко!
Віра: Ой, немає сили!
Світ уже не милий.
Що ж мені робити?
Як же далі жити?
Вадим: Все болить у мене…
Шкіра вже зелена.
Я не хочу грати.
Буду весь час спати.

Яна: Усе мене дратує.
Настрій мій руйнує.
Що ж мені робити?
Як же далі жити?
Крістіна: Хто ж мені вже допоможе?
Більше я терпіть не можу!
Лікарю, рятуйте!
Здоров’я подаруйте!
Лікар: Здоров’я подаруйте!
Чую! Чую! Не шуміть!
Що там трапилось скажіть?
Аня: Я не знаю ,що сказати…
Я не хочу більше грати,
Бо у мене все болить
І ніщо не веселить.
Лікар: Так! Так! Так!
Оце так. Так!
Що ж ви , діти , наробили?
І себе занапастили!
Іванка: Лікарю. Врятуйте!
Здоров’я подаруйте!
Лікар: Любі діти! Це так!
Лікувати я мастак
Та здоров’я не дарую.
Та не плачте ви, врятую!
Щоб здоров’я вам знайти,
Треба довгий шлях пройти.
Треба зовсім не лінитись.
На заняттях всіх трудитись,
Загартовувати тіло,
Щоб нічого не боліло.
Вранці бігати, стрибати,
Гарно їсти. Не пустувати.
Тіло чистим зберігати
Й про хвороби забувати.
Ну , мабуть , усе , доволі!
Гарні діти у цій школі!
Пам’ятайте: здоров’я – найбільше багатство!
(Діти проводжають лікаря)
Вчитель: Чи будемо виконувати поради лікаря?
Діти: Так!
Вчитель: Що ж потрібно робити, щоб завжди бути здоровими!
(Відповіді дітей)
Вчитель: Клас! Рівняйсь! Струнко! Наш девіз:
Здоров’я – це сила!
Здоров’я – це клас!
Хай буде здоров’я
У вас і у нас!


Підготовча частина

Шикування. Рапорт. Постановка завдань уроку: повторення стройових вправ, здача контрольного тесту (сила) та улюблені рухливі ігри.
Стройові вправи: виконання команд: «Ліворуч!». «Праворуч!»,
«Кроком руш!», «Стій!».
Ходьба: - звичайна;
- на носочках;
- на п’ятках;
- на зовнішній частині стопи;
- на внутрішній частині стопи.
Загальнорозвивальні вправи:
В.п. – основна стійка. 1- руки в сторони . 2 - руки вперед. 3 – руки вгору. 4 – руки через сторони у вихідне положення.
В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил вперед, торкнутися руками носка лівої ноги. 2 – в.п. . 3 – нахил вперед, торкнутися руками носка правої ноги. 4 – в.п. Під час нахилів ноги не згинати.
В.п. – основна стійка, руки в сторони. 1 – мах лівою ногою вперед і сплеск у долоні під нею. 2 – в.п. 3 – мах правою ногою вперед і сплеск у долоні під нею. 4 – в.п. Під час нахилів не згинати ноги.
В.п. – стійка ноги нарізно. Руки на поясі. 1 – зігнути праву ногу. Руки в сторони. 2 – в.п. 3 – зігнути ліву ногу, руки в сторону.4 – в.п. Ноги поставити широко.
В.п. – стійка ноги нарізно. Руки на голову. 1 – нахил уперед, руки в сторони. 2- в.п. Лікті відведені назад.
В.п. – основна стійка , руки на поясі. Стрибки на обох ногах.
Вправи зі скакалкою.
В.п. – основна стійка. Складена вчетверо скакалка позаду. 1 – нахил уперед. Скакалка під колінами. 2 – згинаючи руки,нахилити тулуб до прямих ніг. 3 - 4 – в.п.
В.п. – основна стійка, складена вчетверо скакалка в руках внизу. 1-2 – руки вгору дугами вперед, праву ногу назад на носок, прогнутися, подивитися на скакалку (вдих). 3-4 – в.п. Так само, відводячи ліву ногу назад на носок.


Основна частина

Здача контрольного тесту .Сила: підтягування на низькій перекладині.
Рухливі ігри
1. Гра «Потяг». Всі учасники гри шикуються в колону по одному. Тримаючись руками за плечі попереднього. За командою першого в колоні починають рухатися Перший в колоні має право змінювати темп і напрям руху. Той. Хто роз’єднає «потяг» , вибуває з гри.
2. Гра «Велетенські кроки». Учні стають у дві колони. За вказівкою вчителя долають «канаву» завширшки 6-8 м. Перемагає той, хто , долаючи «канаву», зробить менше кроків.
3. Гра «У ведмедя у бору». Вибирається ведучий «ведмідь». Він «живе» у «барлозі». На протилежному боці «живуть» діти. За сигналом вчителя діти йдуть у напрямку до «барлоги» і співуче декламують:
У ведмедя у бору.
Гриби, ягоди беру,
А ведмідь сидить
І на нас ричить.
Після цих слів «ведмідь» починає ловити дітей , а ті намагаються сховатися в свій «будиночок». Спійманих дітей «ведмідь» відводить до себе в «барліг», і вони пропускають одну чергу гри. Коли «ведмідь» спіймав спіймав 4-5 чоловік призначають нового « ведмедя».
4. Гра «М’яч ведучому». В центрі кола – ведучий. Відстань між учасниками гри 1-1,5 м. За командою вчителя гравці передають м’яч один одному. Завдання ведучого перехопити цей м’яч. Гравець, з вини якого ведучий перехопив м’яч, стає на його місце. Виграє той, хто жодного разу не помилився при передачі м’яча, а серед ведучих той, хто найшвидше перехопив м’яч.
4. Вправи на відновлення дихання:
- руки вгору – глибоко вдихнули, руки вниз – видихнули;
- вправа плавців: руками загорнули повітря – вдихнули, руки загорнули – видихнули.


Заключна частина


1. Шикування.
2. Підбиття підсумків уроку.
3. Організований перехід до класу. 12 хв


Джерело: https://super.urok-ua.com/organizuyuchi-stroyovi-ta-zagalnopidgotovchi-vpravi-pidtyaguvannya-na-nizkiy-perekladini-kontr
Категорія: Мої статті | Додав: 3gn-de (20.12.2017) | Автор: Таборовець Анна Сергіївна E W
Переглядів: 848 | Теги: урок з фізкультури в 1 класі, рухливі ігри, урок з фізкультури, фіз-ра, 1 клас, розвиток фізичних якостей, фізична культура | Рейтинг: 2.0/4
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024