Четверг, 25.04.2024, 05:16 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Мої статті [20]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


ПРОГРАМА психологічного дослідження адаптації учнів 1 класу до навчання в школі
ПРОГРАМА

психологічного дослідження адаптації учнів 1 класу до навчання в школі
I. Визначення проблеми дослідження.
Для учнів 1 класу адаптація до школи -- важливий етап у житті. Нова соціальна ситуація – школяр -- вимагає від дитини активізації всіх її резервів -- як фізичних, так і психічних. Адаптація до нового режиму дня, освоєння нових форм поведінки, набуття досвіду спілкування з незнайомими дорослими, однолітками -- усе це для 6-річного малюка непростий, але дуже необхідний іспит. Від процесу звикання залежить успішність подальшої соціалізації дитини.
II. Визначення об'єкта і предмета дослідження.

Об'єкт: процес адаптації першокласників до умов навчального закладу.
Предмет: особливості емоційного стану дитини.
III. Побудова гіпотези, визначення мети, постановка завдань.
Гіпотеза: припустимо, що у першокласників низький рівень адаптації до навчання в школі.
Мета: виявлення успішно адаптованих першокласників і таких, які мають труднощі в адаптації.
Завдання:
-- провести діагностичне обстеження (у вигляді спостереження за першокласниками у різних видах діяльності; за допомогою психодіагностичних методик; анкетування класного керівника 1 класу, батьків);
-- розкрити особисті риси дитини , що сприяють успішній адаптації;
-- інформувати батьків, педагогічний колектив про психологічні особливості адаптаційного періоду;
-- скласти аналітичний звіт за результатами дослідження проблеми адаптації першокласників до школи;
-- провести психолого-педагогічний консиліум « Психологічна адаптація першокласників до шкільного навчання».

ІV. Методи та методики. Опис психодіагностичного інструментарію.
Для дослідження використано:
1. Психодіагностичні методики:
* Анкета « Рівень шкільної мотивації й адаптаціїж
Автор: Н.Г.Лусканова
Джерело: Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. -- Одесса, 2007.
Досліджує: рівень шкільної мотивації та адаптації.
* Проективна методика «Що мені подобається в школі».
Автор: ред.А.А.Лєскової.
Джерело: Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. -- Одесса, 2007.
Досліджує: рівень шкільної адаптації.
*Проективна методика « Мій клас».
Автор: ред.А.А.Лєскової.
Джерело: Лескова А.А.Проблема адаптации первоклассников к школе. -- Одесса, 2007.
Досліджує: рівень шкільної адаптації.
*Проективна методика « Школа тварин».
Автор: С.Панченко.
Джерело: Лескова А.А.Проблема адаптации первоклассников к школе.—Одесса, 2007.
Досліджує: рівень шкільної адаптації.
2. Спостереження психолога.
Мета: вивчення особливостей навчальної роботи й поведінки учнів на уроці, перерві, особливостей взаємин між однокласниками, стилю взаємин між учителем і дітьми.
3. Індивідуальні бесіди психолога з учителем 1 класу.
Мета: збирання інформації про дітей .
4. Анкетування батьків.
*Анкета для батьків першого класу.
Автор: ред.А.А.Лєскової.
Джерело: Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. --Одесса, 2007.
Досліджує: наявність ознак дезадаптації у дітей.
*Методика « Експертна оцінка адаптованості дитини до школи»
( схема 1-2.)
Автор: Чирков В.І., Соколова О.Л., Сорокіна О.В.
Джерело: Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. -- Одесса, 2007.
Досліджує: соціально-психологічну адаптацію першокласників
до школи.
5. Анкетування вчителя 1 класу.
Методика « Карта адаптації першокласників».
Автор: ред.А.А.Лєскової
Джерело: Лескова А.А.Проблема адаптации первоклассников к школе. --Одесса, 2007.
Досліджує : адаптацію першокласників до школи.
V. Термін проведення: вересень-жовтень.

Джерело: http://робочий стіл
Категорія: Мої статті | Додав: kuzmenkolilia70 (01.09.2017) | Автор: Кузьменко Лілія Миколаївна E
Переглядів: 994 | Теги: адаптація, психодіагностичні методики | Рейтинг: 1.7/3
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024