Пятница, 26.04.2024, 12:35 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Рекомендації [50]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Домашнє завдання

Час на виконання домашнього завдання:

1 клас – не завдають домашніх завдань;

2 клас – 15-20 хв.;

3 клас – 25-30 хв.;

4 клас – 35 хв.

Зміст домашнього завдання

1. Розв’язування задач, рівнянь, прикладів, обчислення значень виразів при даних значеннях букв, геометричний матеріал, скласти задачу аналогічну тій, що розв’язували в класі; розв’язати задачу іншим способом; скласти задачу за виразом. Рівнянням, скороченим записом, вивчати напам’ять якусь таблицю ( додавання і множення семи тощо), пояснити за малюнками підручника способи обчислень.

Скласти і розв’язати задачу за даними з газети; з життя класу.

2. Завдання протягом тижня повинно бути різноманітним, на один день краще давати завдання однотипні.

3. Якщо учні добре засвоїли новий матеріал на уроці, то домашнє завдання можна дати на закріплення вивченого на уроці матеріалу. Якщо учні не усвідомили на уроці нових прийомів обчислень, способу розв’язування задач нової структури, то на домашнє завдання слід дати вправи на закріплення вивченого на уроці матеріалу. У цьому разі особливо важливо продумати, що з раніше вивченого матеріалу може бути потрібним на наступному уроці (або на найближчих уроках), що може стати основою для кращого розуміння питань, які в цей час розглядаються.

Завдання повинно бути посильним для учнів. Бажано давати диференційовані завдання. Можна давати 2-3 завдання, причому одне з них не обов’язкове.

Інструкція по виконанню домашнього завдання обов’язкова.

Треба пояснити учням, яким способом розв’язувати задачу, як записувати розв’язок прикладів, рівнянь, можна дати зразок запису розв’язку першого прикладу. Якщо задача важка, то можна коротко записати її, проаналізувати.

Перевірка домашнього завдання обов’язкова. ЇЇ місце, час, вид залежить від того, з якою метою було дано домашнє завдання.

Якщо домашнє завдання не було пов’язане з матеріалом попереднього уроку і не пов’язане з завданням даного уроку, то доцільно обмежитись перевіркою фактичного виконання завданнями на початку уроку ( за допомогою побіжного перегляду зошитів), правильність виконання перевірити в позаурочний час.

Якщо домашнє завдання було задано з метою підготовки учнів до вивчення нового матеріалу, то потрібно перевірити не тільки правильність результатів, а й прослухати пояснення до виконання дій, розв’язання задач тощо. Краще це зробити перед вивченням нового матеріалу.

Часто застосовується вибіркова перевірка домашнього завдання, при якій перевіряється тільки найважливіше, що допоможе при вивченні нового матеріалу.

Якщо домашнє завдання було дано з метою закріплення і вдосконалення раніше набутих знань, то його краще перевіряти перед цим етапом уроку.

Перевірку домашньої роботи учнів можна поєднувати з поточною перевіркою знань учнів.

Перевірка домашнього завдання може бути повною (5-6хв.) і вибірковою (1-2хв.), можна констатувати наявність домашнього завдання, супроводжуючи це аналогічною роботою.

Перевірку наявності домашнього завдання можна довіряти учням, можна практикувати і взаємоперевірку.

Перевірка правильності розв’язання прикладів, які обчислюються усно.

1. На дошці записати приклади з відповідями або тільки відповіді до прикладів. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах. Відповіді можна записати по порядку: в порядку зростання або спадання.

2. На дошці записати приклади, викликані учні записують відповіді.

3. На дошці записані приклади з відповідями до них, причому кілька розв’язано неправильно. Учні знаходять помилку.

4. На дошці записано розгорнуте розв’язання прикладу, викликаний учень пояснює спосіб обчислень.

5. Перевірити розв’язок, використовуючи властивості дії, зв’язок між діями.

6. На дошці сума відповідей. Учні знаходять суми одержаних відповідей і порівнюють з даною.

7. На дошці записано кілька чисел. Серед них вибрати ті, що є відповідями до даних прикладів.

8. Збільшити відповідь першого прикладу на 12 (в 2 рази).

9. Зменшити відповідь другого прикладу на 25 ( в 3 рази).

10.На скільки відповідь першого прикладу більша (менша), ніж відповідь у другому прикладі?

11.Скільки треба додати до відповіді третього прикладу, щоб дістати 9 дес.?

12.Прочитати відповіді від найменшої до найбільшої.

13.Прочитати вираз по-різному.

Перевірка правильності розв’язування прикладів, які обчислюються письмово

1. Назвати порядок виконання дій.

2. Назвати проміжні результати.

3. Назвати компоненти дій.

4. З чисел, записаних на дошці, вибрати ті, які є відповідними до домашніх прикладів.

5. На дошці записано розв’язок прикладів, учні звіряють з відповідями в зошиті.

6.Назвати кілька одиниць кожного розряду класу тисяч у першій відповіді.

Перевірка правильності розв’язування задач

1. На дошці правильно розв’язана задача. Учні звіряють з своїми розв’язками.

2. На дошці записані тільки дії. Учні говорять план розв’язку.

3. На дошці записано план розв’язку. Учні називають дії.

4. Яку відповідь одержали б, якщо б замінили дане число чи слово в умові задачі, в запитанні?

5. Розкласти складену задачу на прості.

6. Поставити питання так, щоб задача розв’язувалась однією дією. ( двома діями) (П. ш. кл.)

7. Скласти аналогічну задачу.

8. Порівняти задачу з заданою.

9. Розв’язати задачу іншим способом.

10. Скласти обернені задачі.

Коли задавати домашнє завдання?

Якщо домашнє завдання пов’язане з новим матеріалом, який вивчався на уроці, то краще його задавати після закріплення цього матеріалу.

Якщо завдання для домашньої роботи не пов’язане з матеріалом даного уроку, але пов’язане з матеріалом попереднього, то його можна запропонувати на початку уроку.

Якщо домашнє завдання органічно пов’язане з тією частиною уроку, яка була присвячена закріпленню та вдосконаленню раніше набутих знань, то воно передбачається після цього етапу уроку.

На дошці слід чітко записати номери домашнього завдання.

Задача 44, приклади 46 ( І ст.)

Задачі 88, 90.

Приклади 69 ( 3, 4 стовпчик)

Задачі 7, 9 стор. 56.

Учням 2 класу слід показати відповідну сторінку підручника, відмітити номери завдань в підручнику.

Учні 3-4 класу завдання записують в щоденник.

Категорія: Рекомендації | Додав: квіточка (01.04.2012)
Переглядів: 1019 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024