Пятница, 26.04.2024, 02:29 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Рекомендації [50]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4468
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Програмові вимоги до учнів 2 - х класів
Українська мова
Протягом навчального року учень:
- слухає і розуміє текст з 1-2 прослуховувань (1-2хв);
- виділяє кількість слів у реченні (4-5), речень у тексті (до 4);
- виражає своє ставлення до прочитаного;
- складає діалог з однокласниками із 3-4 реплік без урахування етикетних слів на початку і в кінці діалогу;
- усно переказує текст обсягом 40 - 50 слів з опорою на малюнки. опорні слова і словосполучення;
- складає розповіді і з власного життя за початком і кінівкою;
- миттєво визначає структурні ознаки тексту: наявність заголовку, к-ть абзаців, власних назв тощо;
- миттєво читає короткі слова і словосполучення;
- розрізняє 2-3 речення, що відрізняються одним словом;
- читає і виконує інструкції на картках;
- складає (на кінець навч. року) письмове висловлювання( до 40 слів) за ілюстрацією або серією малюнків;
- вміє скласти лист, записку з урахуванням звертань і форм ввічливості;
- редагує текст;
- виконує звуковий, звуко-буквений аналіз слова;
- поширює речення за запитаннями;
- поєднує 2 простих речення в одне складне;
- розрізнює слова; предмети, дії, ознаки;
- розподіляє слова на дві групи за смисловими ознаками, доповнює групи своїми словами;
- добирає слова, що відповідають на певні питання;
- розрізняє синоніми і антоніми ( без вживання термінів);
- складає словосполучення типу іменник + прикметник;
- розрізняє слова за питанями частин мови;
- змінює форми слова ( однина- множина);
- добирає спільні за значенням слова;
- розрізнює прикметники ( без називання термінів);
- виділяє корінь слова, добираєспільнокореневі слова;
- знає алфавіт, його призначення, називає 4 - 5 слів за алфавітом по першій букві;
- пише диктанти і списує тексти обсягом 30-40 слів;
- дотримується єдиного орфографічного режиму ( норми каліграфії, положення зошиту тощо)

Українське читання


Протягом навчального року учень:
- називає кілька народних казок;
- знає прізвища відомих українських письменників і їх твори;
- набуває умінь читати мовчки( з ІІ семестру);
- темп читання: І семестр - 25 - 40 слів за хв, ІІ семестр - 40 - 60 слів ха хв;
- чітко вимовляє скоромовки, чистомовки;
- може пояснити слова у прямому і переносному значенні;
- знайомиться з фразеологізмами і багатозначними словами;
- користується виносками;
- розуміє, про що йдеться в тексті, що хотів сказати автор, визначає дійових осіб;
- визначає початок, основну частину і кінцівку тексту,виділяє подію, випадок, епізод, відтворює послідовність (усно, за планом, за малюнками тощо);
- розуміє вчинки героїв (позитивні і негативні), розрізняє їх за характером;
- має уявлення про спосіб зображення героя - опис його зовнішності;
- правильно називає твір ( прізвище письменника + назва твору), має розуміння, що кожен авторський твір написаний на певну тему;
- розрізняє найпростіші жанри: лічилки, скоромовки, загадки, казки, оповідання, вірші;
- знає напам ять кілька загадок, вміє загадувати їх однокласникам;
- знає напам ять 5 - 6 віршів;
- ставе запитання до тектсу, абзацу;
- знаходе ключові слова для характеристики героїв, подій, явищ;
- має поняття про різні форми заголовку: одним словом, словосполученням чи реченням, питальним чи розповідним реченням;
- шукає потрібну книжку, знає поняття "абонемент", принцип розташування книг в бібліотеці, називає структурні елементи книжки, орієнтується в дитячий періодиці, знаходить задані рубрики.


Математика
Учень протягом навчального року:
- називає числа у межах 100 в прямому і зворотному порядку, від будь-якого числа до вказаного;
- розуміє утворення назв двоцифрових чисел, поняття розряд, одиниці розрядів;
- усвідомлює позиційне значення цифри в записі числа;
- порівнює числа у межах 100, усвідомлює їх утворення різними способами;
- знає способи і результати арифметичних дій в межах 20 з переходом через 10;
- виконує усно і письмово додавання і віднімання в межах 100, вміє перевіряти правильність дій;
- усвідомлює зміст дії множення і ділення як оберненої до множення;
- знає назви компонентів дій;
- розуміє зміст відношень "Збільшити (зменшити) в";
- знає напам ять таблиці множення і ділення в межах 5;
- має уявлення про половину, третину, чверть, п яту частину;
- читає числові вирази на одну дію;
- знає порядок виконання дій у виразах з дужками і без них;
- вміє знаходити значення буквеного виразу;
- порівнює числові вирази;
- розв язує прості і складені задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від ємника, добутку і частки, збільшення (зменшення) числа в кілька разів, ділення на частини, на вміщення;
- має уявлення про обернену задачу;
- розв язує обернені задачі на знаходження суми і різниці;
- усвідомлює сутність складених задач;
- записує розв язання задачі виразом, арифметичними діями;
- записує повну відповідь на запитання задачі;
- складає задачі за таблицями, малюнками, схемами, прикладом, на задану дію;
- вміє поставити запитання до умови задачі;
- знає одиниці вимірювання та їх співвідношення,вміє перетворювати менші у більші;
- розпізнає геометричні фігури ( многокутник, прямокутник, квадрат, визначає їх елементи, вміє будувати їх на папері в клітинку;
- позначає фігури буквами латинського алфавіту;
- знає види кутів, будує прямий кут на папері в клітинку;
- має поняття кола і круга та їх елементів (радіус і центр);

- знаходить периметр трикутника і чотирикутника.


Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1 - 4 клас. 2006 



Джерело: http://myclass.at.ua
Категорія: Рекомендації | Додав: квіточка (05.04.2012)
Переглядів: 1748 | Теги: вимоги, 2 клас, програма | Рейтинг: 2.3/3
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2024