Для забезпечення
високої грамотності і загальної культури учнів необхідно дотримуватися
визначених правил і рекомендацій щодо ведення учнівських зошитів.
Функції учнівських зошитів різноманітні.
Виконання письмових завдань, зокрема списування, вправ відтворювального і
творчого характеру тощо сприяє когнітивному розвитку учня, пізнанню
закономірностей певної галузі, засвоєнню програмового матеріалу.
Правильне, грамотне і охайне виконання
письмових завдань привчає учня до систематичної праці, формує повагу до неї,
звичку до чистоти, охайності та порядку.
Зошит відображає не лише знання та вміння
учнів, а й працю вчителя.
Важливе значення має раціональне
використання зошитів у навчальному процесі.
Школярі зобов’язані бережливо
використовувати зошит, не починати новий зошит, доки не списано попередній,
користуватися обгортками (бажано поліетиленовими), не бруднити сторінок, не
виривати листків.
Заміна зошитів блокнотами або окремими
аркушами паперу не допускається.
Джерело: http://методист |