Вторник, 07.01.2025, 02:29 Вітаю Вас Гость | RSS Головна | Методичний кейс | Реєстрація | Вхід
Вітаю Вас Гость | RSS
ФОРМА ВХОДУ

ГОЛОВНЕ МЕНЮ
КАТЕГОРІЯ РОЗДІЛУ
Виховний план [5]
Діагностика [6]
Виховні заходи [136]
Різне [13]
Поради [6]
Бесіди [3]
СЕРТИФІКАТ
Для того, щоб підтвертити публікацію Вашого матеріалу на сайті, заповніть форму на сторінці ПОСПІЛКУЙМОСЯ
КНОПОЧКА САЙТУ
Перша сходинка школяра


ВІТАННЯ
Картинка
С днём рожденья!
 Вас сердечно 
 Все мы поздравляем 
 И безоблачного счастья 
 От души желаем! 
НОВИЙ УЧАСНИК
КОРИСТУВАЧІ
Зареєстр. на сайті:
Всього: 4471
Нових за місяць: 1
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
OnLine
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Юзери онлайн:
Нас відвідали:

НОВЕ НА ФОРУМІ
Як отримати сертифікат
Автор: квіточка
Форум: Отримання сертифікату
Дата: 07.10.2023
Ответов: 385
Подяка користувачам
Автор: квіточка
Форум: Подяка користувачам
Дата: 28.02.2021
Ответов: 11
Отримання диплома
Автор: квіточка
Форум: Отримання диплома
Дата: 24.02.2021
Ответов: 53
День народження
Автор: квіточка
Форум: День народження
Дата: 06.11.2016
Ответов: 52
ГОСТІ з 27.07.2012
Flag Counter
Підписка на email

Шановні користувачі, якщо хочете бути в курсі поповнень сайту, введіть свій емейл:

Delivered by FeedBurner


Година спілкування. Як розмовляти, щоб тебе розуміли
18.10.2017, 20:01
Година спілкування
Тема: ЯК РОЗМОВЛЯТИ, ЩОБ ТЕБЕ РОЗУМІЛИ
Мета: ознайомити дітей з основними правилами спілкування; вчити застосовувати їх у житті; залуча¬ти учнів до рольового моделювання з метою набуття власного досвіду; розвивати увагу, спостережливість, культуру мовлення; виховувати культуру спілкування, повагу до співрозмовника.
Обладнання: опорні таблички, роздатковий мате¬ріал, виставка книг, аудіозаписи пісень.
ХІД ЗАХОДУ
I. Організація класу.
Учні організовано заходять до зали.
— Вітаю вас. Привітайтесь і ви одне з одним, вико¬ристовуючи різні форми вітання.
— Сьогодні ми з вами поговоримо про те, без чого неможливо уявити світ людини. А про що саме йти¬меться на занятті, визначимо разом.
Ігрова вправа «Усмішка по колу».
— Розпочнемо заняття з усмішки по колу.
Учні стають у коло і, повертаючи голову до това¬ришів, які стоять поруч, усміхаються.
— Чи покращили ваш настрій посмішки?
— Що може викликати посмішку? (Слово, дія, жести, міміка.)
— І все це ми можемо назвати одним словом — спілкування.
II. Повідомлення теми і мети заняття.
— Здавалося б, спілкування — це природна річ, якої не треба вчитися. А як ви гадаєте, чи існують правила спілкування? Можливо, хтось уже здогадав¬ся, яка тема години спілкування?
— Так, тема нашого заняття — «Як розмовляти, щоб тебе розуміли». Отже, з'ясуємо, що таке спілку¬вання, ознайомимося з основними правилами спіл¬кування, будемо вчитися вести розмову так, щоб нас розуміли, складемо пам'ятку з культури спілкування. Адже ви вже учні, коло друзів розширилося, ми спіл¬куємося з однокласниками, вчителями і маємо до¬тримуватися певних правил, аби наше спілкування з іншими людьми було гармонійним.
Вивчення правил спілкування.
— Чи відоме вам значення слова спілкування? Як ми можемо з'ясувати, уточнити значення цього слова?
— Звичайно, слід звернутися до словника. Сьогодні черговий «Довідкового бюро» зачитає нам уголос, що таке спішування. Можна також звернутися до книг, які ознайомлять вас із правилами ведення розмови.
Читання оповідання «Зустріч звіряток»
— Чи сподобалась вам розмова? Чи уважною була лисичка?
— Чи ввічливою? (Ні. Вона не привіталася, не ди¬вилася на ведмедика під час розмови.)
— А треба було?
— Отже, які правила можна скласти?
Учитель вивішує на дошку табличку, діти читають і повторюють правило.
При спілкуванні дивись співрозмовнику в очі.
Уважно слухай.
Конкурс «Чи знаєш ти ввічливі слова?».
Учитель об'єднує дітей у три команди по п’ять учнів і роздає їм картки, на кожній з яких записані слова ві¬тання, прощання, подяки (по одному на картці).
— Виберіть картки зі словами вітання, прощан¬ня, подяки.
Представники команд зачитують відібрані слова, а решта учнів міркують над тим, чи правильно команди виконали своє завдання.
Колективне складання правила.
Вживай у розмові ввічливі слова.
Сценка «Зустріч друзів»
— Привіт, Васю. Давненько тебе не бачив (стукає товариша по плечі).
— Здрастуй, Миколко.
— Дуже радий тебе бачити.
— І я теж.
— А ти, Васю, підріс, вже до школи ходиш. Незаба¬ром і пізнавати не схочеш. Ну чого стоїш і мовчиш?
— Які помилки були допущені у спілкуванні?
Діти висловлюють свої думки.
Колективне складання правила.
Жестикулюй стримано. Не розмахуй руками, коли розмовляєш.
- А як ви повелися б зустрівши товариша? (Моделювання учнями ситуації)
Сценка «Про Петрика і Вову»
— Здрастуй, Петю!
— Здрастуй, Вово!
— А знаєш, я вчора...
— Що, дивився бокс?
— Ні, я...
— Ага, то це ти у футбол грав з Максимом! А я су¬мував. Негарно так з товаришем...
— Та ні, я...
— Що, ходив до річки купатися?
— Ні. Дзвонив тобі кілька разів, але так ніхто і не взяв слухавку.
- Які помилки були допущені у спілкуванні хлопчиків?
— Поведінка якого співрозмовника може стати причиною сварки? Чому? Складання правила учнями.
Не перебивай співрозмовника. Говори чітко, зрозуміло.
Повторення правил за таблицею. Закріплення складених правил спілкування.
— А зараз послухайте пісню «Якщо хочеш дру¬зів мать» у виконанні своїх однокласників. Ваше за¬вдання — визначити, про які поради розповідається в пісні.
— Чи сподобалася вам пісня?
— А зараз ми повторимо вірш з читанки і пригадаємо ситуа¬цію, яка трапилася з дітьми під час сніданку.
Ми розбили склянку з чаєм
— Ти розбив!
— Ні! Ти розбила!
— Ти штовхнув!
— А ти впустила!
— Ти — тюхтій.
— А ти — незграба!
— Вже школярка — наче хмарка,
Очі повні сліз.
Школярка дмухає на пальчик свій.
— Обпекла?
— А ти радій!
Та школярик посмутнів:
— Я... ти вибач, не хотів! Я штовхнув.
— А я впустила.
— Я розбив.
— Це я розбила.
О. Сенатович
— Визначте, яких правил спілкування герої дотри¬мувались, а які порушували.
— Нашому спілкуванню чогось бракуватиме, якщо ми не будемо посміхатися своїм друзям, співрозмовни¬кам під час бесіди. Тому я пропоную додати до нашого списку ще одне правило — «Пам'ятай про посмішку». Якщо співбесідники в гарному настрої, то й розмова їхня злагоджена, культурна. З привітною, усміхненою людиною завжди приємно поділитися своїми удача¬ми, успіхами, про щось порадитись. А зараз давайте подаруємо нашим гостям посмішки і заспіваємо піс¬ню «Посміхнись».
Ігрова вправа «Подаруй радість».
— Поверніться в коло, скажіть один одному кілька слів, не забуваючи про правила спілкування, і обміняйтесь кульками. Подаруйте товаришу радість.
Звучить «Пісня про друзів».
III. Підсумок заняття. Метод «Мікрофон».
— Про що ви дізналися на занятті?
— Які правила запам'ятали?
— Чи необхідно дотримуватись цих правил у житті?
Категорія: Виховні заходи | Додав: krusirolga
Переглядів: 180 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
МІНІ-ПРОФІЛЬ
Привет:Гость

ПОШУК ПО САЙТУ
КАЛЕНДАР
ПОДІЇ
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
МІНІ-ЧАТ
ПОГОДА
МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ

«Методичний портал»

ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ
САЙТ В КАТАЛОГАХ
Освітній портал Банк Интернет-портфолио учителей Методсовет Каталог образовательных сайтов Учительский портал Продленка SafeWeber.ru Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів GlavBoard.ru Безкоштовний каталог сайтів Каталог сайтов каталог сайтів [Довідник] для вчителів Перша сходинка школяра Белый каталог сайтов Каталог webplus.info Интернет-сообщество педагогов Я - Учитель!
ПІДТРИМКА САЙТУ
Этот сайт защищен «Site Guard»
АКТИВНІСТЬ

квіточка
Добавил файлов: 365
Количество постов: 284


NeseniukOlga
Добавил файлов: 103
Количество постов: 0


OlgaVasboxlbox77
Добавил файлов: 98
Количество постов: 0


ANATOL
Добавил файлов: 69
Количество постов: 0


AnnaZ
Добавил файлов: 46
Количество постов: 0


planeta
Добавил файлов: 29
Количество постов: 0


lorochka
Добавил файлов: 28
Количество постов: 5


Лидия
Добавил файлов: 25
Количество постов: 3

Сайт Квітки Світлани Сергіївни © 2025