Мета: розширювати світогляд учнів,формувати вміння працювати в групі, розвивати творчі здібності ,мислення ,пам'ять ,увагу,збагачувати словниковий запас учнів,спонукати дітей до самоосвіти , виховувати почуття дружби та взаємодопомоги. Обладнання: картки з завданнями, пазли ,квітка – семицвітка. Хід заходу I.Вступна частина - Любі діти !Сьогодні ми з вами проведемо цікаву гру.Вона містить 7 різноманітних пізнавальних завдань. За правильні відповіді ви будете отримувати фішки , а по закінченні гри буде визначено переможця .Змагатися будуть 2 команди по 7 учнів. Правила гри : Не викрикувати, працювати в тиші. Щоб досягнути високих результатів, потрібно бути уважними. Право відповідати має та команда,капітан якої першим підняв емблему. За правильну відповідь гравець або команда отримує одну фішку. Обирання капітанів команд. Капітан обирає колір пелюстки ,яка вкаже на вид завдання. Отже, наша гра розпочинається.Я усім командам бажаю успіху. II.Основна частина 1.Сектор зелений .Рослини - У вінку зеленолистім, У червоному намисті Видивляється у воду На свою хорошу вроду. (Калина) - Стоїть палиця, а на палиці — хатинка, а в тій хатинці повно людей.(Соняшник) - На літо одягається, а на зиму одежі цурається.(Дерево) - Не вогонь,а обпікає.(Кропива) - Як на неї подивився,то сльозами залився.(Цибуля) - Одну кинув – цілу жменю зібрав.(Зерно) 2.Сектор червоний. Тварини. - Йде в поле - як дощечка, а з поля - як бочечка. (Корова) - Хто на собі ліс носить? (Олень) - Є крила, а не літає. (Риба) - Пролетіло на хвості, та й сховалось в хворості. (Білка) - Повзун повзе, на базар голки везе. (Їжак) - Назвати три відомі вам казки про тварин. 3.Сектор білий .Школа Чистенькі віконця Сміються до сонця. Діточки довкола. Наша люба … (Школа) Коли хочеш ти читати, То мене повинен знати. А коли мене не знаєш, То нічого не вгадаєш. (Буква) Я негарно написала, А вона усе злизала. Олівців моїх сусідка, Ця вертлява-буквоїдка. (Гумка) Всім про все вона розкаже І малюночки покаже. Усіх розуму навчить, Хоч сама завжди мовчить. (Книга) Він нам, як мама, дорогий, Він хоче нас навчити. Любити край чудовий свій Це мудрий наш … (Учитель) В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде? (Школяр) 4.Сектор жовтий .Людина Де б не був, воно зі мною, я ношу його з собою. Знаю, що мене гукають, коли його називають.(Ім’я ) Що можна побачити з заплющеними очима? (Сон) Два братики через дорогу живуть, один одного не бачать. (Очі) Є завжди і у людини, і у корабля. (Ніс) У двох матерів по п'ятьох синів, одне ім'я всім. (Пальці) Якби не було його, не сказав би нічого. (Язик) 5.Сектор синій. Шифрувальники ЯІЛАВНОК Назва квітки (Конвалія) АМИЗ Назвати пору року(Зима) КВОВ Назвати тварину(ВОВК) АКНИЛЯ Назвати дерево(Ялинка) 6.Сектор сірий.Географічний Яке місто є столицею України? Які річки України вам відомі? Назвіть декілька українських міст. Які моря омивають нашу державу? Які гори є в Україні? Які країни є нашими сусідами? 7.Сектор оранжевий. Мандрівники Ви побуваєте в різних куточках нашої країни. А яких саме дізнаєтесь ,коли складете картинку з пазлів. Команда,яка складе пазл першою отримає 3 бали, друга – 2 бали. III.Заключна частина Підведення підсумків гри.Визначення переможця. Я дуже вдячна вам за активну участь у грі .Бажаю ,щоб кожний день приносив вам нові знання,нові враження.