Конспект відкритого заняття -знайомства з майбутніми першокласниками
12.11.2017, 23:34
Відкрите заняття-знайомство з майбутніми першокласниками З ЕЛЕМЕНТАМИ РОЗВИВАЛЬНИХ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ІГОР Тема : А хто, хто тут живе ? МеТА : Познайомитись з дітьми під час гри. Вчити дітей відповідати на запитання «скільки» ,розуміти поняття «порівно», «більше» , « менше», поняття « один», « багато». Формувати вміння розрізняти предмети за формою . Розвивати інтерес до пізнавальної діяльності. Обладнання : будиночок з вікнами різної форми. Іграшки – півник, зайчик, їжачок. Зображення сонечка. Роздатковий матеріал:смужки паперу жовтого кольору ( довші . коротші) , геометричні фігури :круги, трикутники, квадрати.
Хід заняття
1. Організаційний момент. Вступне слово вчителя.
Добрий день, малята, хлопчики , дівчатка. Мами, тата, вчителі І звичайно гості всі !
Я рада бачити всіх вас на цьому святі . Сьогодні ми з вами будемо подорожувати казковою країною .А будемо ми подорожувати на казковому потязі. (Рухавка під дитячу пісеньку «Паровозик Чух- чух чух» ).
2.Основна частина. -Ось ми і на казковій галявині.Погляньте який перед нами гарний казковий будиночок.А хто в ньому живе ?
Гребінь, крила, гарний хвіст, Він співає, як артист. На дворі і на току все луна : -Ку- ку-рі-ку! -Так , це Петрик –Півничок. Це він будить діточок. Щоб вставали , не проспали, Гратися поспішали. У нашому будиночку живуть Котик і Півник. Котик пішов у ліс ,а півник залишився вдома. У нього є своя улюблена кімната з гарним віконечком . Діти, ви помітили , що у хатці віконечка незвичайні . Вони всі різні. А чим вони відрізняються? ( Формою ). - Діти , ми зараз дізнаємось за яким з цих віконечок живе півник ? Будьте уважні. Віконечко півника без кутів . Якої форми віконечко у Півника? ( У кожної дитини кошик із вирізаними фігурками : кружечки жовтого кольору, трикутники зеленого кольору,квадрати синього кольору). -У вас в кошичках є теж такі фігурки. Покажіть мені . Діти , а якого кольору кружечки? А на що вам схожі ці кружечки ? -Правильно, вони схожі на сонечко. Бо саме півник вранці будить сонечко і тому він обрав віконечко такої форми . -Діти, півник у нас є . але сонечка немає . Він , мабуть його не розбудив. -Давайте всі разом допоможемо півнику розбудити сонечко . По моій команді всі дружно закукурікаємо. (З’являється сонечко). Ось подивіться з’явилось сонечко. -А скільки сонечок на небі? - А чи буває їх багато ? 3. Вправа - вимірювання довжини смужок
-Діти ,а чому наше сонечко сумне? ( У нього немає промінчиків). -У вас є жовтенькі смужечки (довгі і короткі ). Як ви думаєте вони схожі на наше сонечко? Сонечко хоче , щоб його промінчики були довгі. Давайте виберемо довші смужки і подаруємо їх сонечку. Прикладемо смужечку до смужечки , виберемо довшу і прикріпимо на сонечко . (Діти прикріплюють промінчики і сонечко засміялось.). -Діти ,порахуємо промінчики. 4.Ознайомлення з фігурою- квадрат Не лише сонечко почуло пісеньку півника , а й ще хтось. В нього гарний піджачок. Зшитий він із голочок. Збирає він на ці голки груші, яблука, листки. -Так, це Їжачок . Йому дуже сподобався цей будиночок .І він вибрав собі кімнату з віконечком, у якому 4 кути . Покажіть такі фігурки.. (Квадрат.) 5. Будування з трикутників ялиночок -Молодці. Півник запросив їжачка до себе в гості. Але їжачок теж чемний .І він вирішив віддячити півникові. Він хоче посадити кругом хатинки ялиночки. Але де ж їжачок їх візьме. Та не біда. Їжачку, наші дітки тобі допоможуть. -Знайдіть у своїх кошиках трикутники. Якого вони кольору? (зеленого ). От зараз ми з цих трикутників посадимо ялиночки.(Діти підходять і викладають ялиночки ). Діти ,скільки ялиночок ми посадили ? А скільки росте квіточок ? Чого більше? 6. Підсумок. Молодці наші дітки допомогли півникові , сонечку і їжачку .І за це казкові герої дякують вам.