Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Видатні українські письменники»; вчити порівнювати, співставляти опрацьовані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до рідного слова. Хід уроку
Конспект уроку розроблено з метою вдосконалювати навички свідомого виразного читання літературних творів,розвивати творчу уяву, виховувати любов до рідної землі.
Шершун Тетяна Олександрівна
вчитель початкових класів Воронівської ЗОШ І - ІІІ ст.
Миколаївської обл.
Україна
Навчання грамоти
Тема. „ Закріплення вивчених букв”.
Закріплювати звукове значення вивчених букв; формувати навички читання слів та речень з вивченими буквами, уміння читати, розмовляти відповідно до норм літературної вимови, розвивати мовлення учнів, пізнавальні інтереси; виховувати у дітей любов до рідної природи.
знайомити учнів з сербською казкою «Жбан меду», учити виразно інтонувати казку, правильно читати за особами, аналізувати казкові сюжети, розкривати мотиви вчинків дійових осіб, риси їх характерів, розвивати зв’язне мовлення, фантазію, збагачувати словниковий запас, виховувати почуття дружби, доброзичливого ставлення до людей.
Самуїл Якович Маршак народився 22 жовтня 1887 року у Воронежі в сім’ї заводського майстра. Маршак рано почав писати вірші, його вважали вундеркіндом. У 1898-1906 роках навчався в Острозькій, 3-й Петербурзькій і Ялтинській гімназіях. З 1912 по 1914 рік Маршак слухає лекції на факультеті мистецтва Лондонського університету. В наступні три роки він публікує в Росії перші переклади англійської поезії. Маршак став автором класичних перекладів сонетів В.Шекспіра, пісень і балад Р.Бернса, віршів Дж. Кітса, Р. Кіплінга, А.Мілна та ін.. за переклади Роберта Бернса він був удостоєний звання почесного громадянина Шотландії.