Коротка анотація роботи: конспект заняття з формування зв'язного мовлення з використанням інноваційних технологій з дітьми середньої групи 3. Спрямованість змісту (розвиток зв’язного мовлення) Вікова група(середня): Тема: Подорож до країни Мультляндії
У статті на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації феноменів «гуманність», «гуманні почуття», «виховання гуманності» уточнюється сутність використовуваних правил взаємовідносин між людьми молодшими школярами. Автор конкретизує терміни, часто вживані як синонімічні.
Закріплювати вміння класифікувати (морські риби, акваріумні риби, риби, що живуть у прісноводних водоймах); вчити виділяти відмінні та подібні ознаки між рибками; ознайомити з нетрадиційними засобами малювання. Розширити пізнання дитячого світогляду. Розвивати мислення, пам'ять, увагу, уяву; уміння аналізувати; корегувати комунікативні навички, емоційно-вольову сферу дітей. Виховувати творчі здібності засобами нетрадиційного малювання та казкотерапії, культуру спілкування.
Мірошниченко Інга Арнольдівна вчитель-дефектолог Комунального закладу "Спеціального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №40 "Вогник" Дніпропетровської області Україна Конспект корекційного заняття для дітей із ЗПР. В гості казка завітала і усім допомагала можна використовувати на заняттях з розвитку мовлення.