Мета : учити дітей розуміти важливість знань про життя Ісуса Христа; пояснити роль батька у родині як наставника. Розвивати увагу, мислення, волю, пам’ять, мовлення засобами театру. Збагачувати емоційний, інтелектуальний, моральний досвід за допомогою використання різних засобів виразності для розкриття художнього образу. Виховувати в дітей співчуття, доброту, повагу до батьків, патріотичні почуття.
Левченко Валентина Анатоліївна ДНЗ №2 «Орлятко» м. Лохвиця, Полтавська обл. Україна вправляти дітей у кількісній та порядковій лічбі в межах п’яти, у порівнянні двох груп предметів, встановленні рівності і нерівності між ними; у відлічуванні предметів (звуків) за зразком або названим числом; у порівнянні геометричних фігур – круга, трикутника; у складанні візерунка з готових форм за пропонованою схемою (використовуючи позначки). Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уміння міркувати. Виховувати вміння розуміти і самостійно виконувати завдання вихователя.
Левченко Валентина Анатоліївна ДНЗ №2 «Орлятко» м. Лохвиця, Полтавська обл. Україна вчити лічити в межах 10, знаходити суміжні числа, визначати довжину методом накладання двох предметів; закріпити дні тижня, геометричні фігури.
Мета: Показати наслідки послуху та впертості на прикладі біблійної історії про Йону. Пояснити що Бог негативно ставиться до непослуху і впертості. Показати наслідки послуху на прикладі біблійної історії про Ноя. Формувати якості слухняності та лагідності.
Заняття з майбутніми першокласниками , яке містить інтерактивні форми роботи.Діти у формі гри повторюють геометричні фігури, учаться порівнювати смужки. Заняття розвиває уяву дітей, заохочує дітей до навчання.
Коротка анотація роботи: конспект заняття з формування зв'язного мовлення з використанням інноваційних технологій з дітьми середньої групи 3. Спрямованість змісту (розвиток зв’язного мовлення) Вікова група(середня): Тема: Подорож до країни Мультляндії
Закріплювати вміння класифікувати (морські риби, акваріумні риби, риби, що живуть у прісноводних водоймах); вчити виділяти відмінні та подібні ознаки між рибками; ознайомити з нетрадиційними засобами малювання. Розширити пізнання дитячого світогляду. Розвивати мислення, пам'ять, увагу, уяву; уміння аналізувати; корегувати комунікативні навички, емоційно-вольову сферу дітей. Виховувати творчі здібності засобами нетрадиційного малювання та казкотерапії, культуру спілкування.
Мірошниченко Інга Арнольдівна вчитель-дефектолог Комунального закладу "Спеціального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №40 "Вогник" Дніпропетровської області Україна Конспект корекційного заняття для дітей із ЗПР. В гості казка завітала і усім допомагала можна використовувати на заняттях з розвитку мовлення.